mboost-dp1
K: Skærm 15-19" (helst TFT)
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Køb / Salg
I det jeg har 2 drenge der skal havde pc står jeg og manglr nogle skærme til dem da jeg ikke ønsker at de skal bruge de gamle CRT jeg har til at stå.
Jeg bor mellem Kolding og Esbjerg.
Jeg ønsker ikke nogle dyre skærme, bare fordi de er speciale eller nogle super. Da ungerne skal bruge dem til Pixeline og andre børneting (ikke noget CS eller andre nye spil)
Jeg søger andre steder, men skrive hvis det er så kan vi evt. finde ud af det
Tak
Jeg bor mellem Kolding og Esbjerg.
Jeg ønsker ikke nogle dyre skærme, bare fordi de er speciale eller nogle super. Da ungerne skal bruge dem til Pixeline og andre børneting (ikke noget CS eller andre nye spil)
Jeg søger andre steder, men skrive hvis det er så kan vi evt. finde ud af det
Tak
http://edbpriser.dk/Products/Listproducts.asp?Sort...
Der skulle være lidt at kigge på.
Der skulle være lidt at kigge på.
Hej Stargate
Jeg har en 19" Sony CRT skærm stående. Virker som den skal, især til spil som du henviser til.
Den står i Middelfart, men jeg er i Kolding hver dag på arbejde hvis det er.
Ring/skriv på 40 181 182 hvis den har interesse så snakker vi om prisen.
/Steffen
Jeg har en 19" Sony CRT skærm stående. Virker som den skal, især til spil som du henviser til.
Den står i Middelfart, men jeg er i Kolding hver dag på arbejde hvis det er.
Ring/skriv på 40 181 182 hvis den har interesse så snakker vi om prisen.
/Steffen
Jeg har en 15" TFT fladskærm som er selvbyggede/samlet. Det vil sige, at jeg har taget panelet fra en anden skærm, og smidt det ind i et kabinet som ikke lige er det pæneste der findes, men da heller ikke grimt. Har desuden smidt nogle 10W højtalere i, som faktisk er ret gode, og også kan bruges som én centerhøjtaler i et surround system.
Panelet er fra en Eizo skærm, som jeg desværre ikke kan huske modelnummeret på, men er lavet til consumer markedet, så kan både bruges til spil, men også til professionelt arbejde hvis det skulle være. Jeg har brugt den til begge.
Desværre er der en pixel fejl på, (er, svjv, en stuck pixel, da jeg havde succes med, at fjerne den med et program lavet til det) men da det er 1024x768 opløsning, så ses den overhovedet ikke, mm hvis der lige er sort skærm.
Den har kun VGA udgang, men det er vidst mulighed for, at lodde et DVI stik på, men er ikke sikker.
Den står pt. i Køge (sjælland) men kan fragtes til København, eller sendes hvis du ønsker det.
Havde regnet med 500-600 kr?
Panelet er fra en Eizo skærm, som jeg desværre ikke kan huske modelnummeret på, men er lavet til consumer markedet, så kan både bruges til spil, men også til professionelt arbejde hvis det skulle være. Jeg har brugt den til begge.
Desværre er der en pixel fejl på, (er, svjv, en stuck pixel, da jeg havde succes med, at fjerne den med et program lavet til det) men da det er 1024x768 opløsning, så ses den overhovedet ikke, mm hvis der lige er sort skærm.
Den har kun VGA udgang, men det er vidst mulighed for, at lodde et DVI stik på, men er ikke sikker.
Den står pt. i Køge (sjælland) men kan fragtes til København, eller sendes hvis du ønsker det.
Havde regnet med 500-600 kr?
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Køb / Salg
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.