mboost-dp1
K: iPod Nano. 1st generation
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Køb / Salg
Skulle i ligge inde med en gammel iPod nano. Af den første generation, helst sort.
Så vil jeg gerne købe den.
Sætter pris på tilstand:
Ikke for mange ridser. Er dog stadig interesseret selvom den er en stor ridse
Eventuelt en medfølgende Dock.
batteriet skal kunne holde i mindst 4 timer.
Hvorfor skulle jeg sælge den billigt til dig, tænker i måske.
For det første er den jo gammel. Skal i ikke snart havde noget nyt?
For det andet, så er den jo sikkert blandt de dårlige producerede, hvis plastisk ikke var af ordentlig kvalitet.
Den skal kun bruges til løbeture/cykleture. Og jeg mener kun.
Du vil dog kunne vide at du sælger den til en Mac Fanatiker. Som passer godt på sine ting, så det vil være som at sende den på pension et godt sted.
Syntes i ikke snart jeres gamle iPod nano fortjener at gå på pension.
Hvis i gør.
Så skriv.
Norrah
Så vil jeg gerne købe den.
Sætter pris på tilstand:
Ikke for mange ridser. Er dog stadig interesseret selvom den er en stor ridse
Eventuelt en medfølgende Dock.
batteriet skal kunne holde i mindst 4 timer.
Hvorfor skulle jeg sælge den billigt til dig, tænker i måske.
For det første er den jo gammel. Skal i ikke snart havde noget nyt?
For det andet, så er den jo sikkert blandt de dårlige producerede, hvis plastisk ikke var af ordentlig kvalitet.
Den skal kun bruges til løbeture/cykleture. Og jeg mener kun.
Du vil dog kunne vide at du sælger den til en Mac Fanatiker. Som passer godt på sine ting, så det vil være som at sende den på pension et godt sted.
Syntes i ikke snart jeres gamle iPod nano fortjener at gå på pension.
Hvis i gør.
Så skriv.
Norrah
Jeg kan muligvis skaffe dig en sort model med et fint lyserødt silikone cover (=ingen/få ridser).
Hvor meget vil du give?
Jeg har selv en, med en megafed ridse i skærmen (plastikken)... tror dog kun at batteritiden er på 2-3 timer maks, desuden lider den af RSD hvilket er ret trist hvis du skal bruge den til sport... :)
Hvor meget vil du give?
Jeg har selv en, med en megafed ridse i skærmen (plastikken)... tror dog kun at batteritiden er på 2-3 timer maks, desuden lider den af RSD hvilket er ret trist hvis du skal bruge den til sport... :)
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Køb / Salg
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.