mboost-dp1

K: IP Phone

Gå til bund
Gravatar #1 - Bachy
4. sep. 2008 11:02
NEJ! .. ikke en IPhone, .. IP phone :) .. læs det hellere 2 gange så i er sikre :)

Godt, så fil vi det skåret ud i pap og neon, nu mangler jeg bare at i begynder at skyde ind med gode tilbud, jeg er ikke så interesseret i en masse fancy ting den kan, den skal kunne modtage/sende, og den skal kunne viderstille .. åltså sådan set de meste basale telefon ting.

Jeg venter spændt på alle jeres gode tilbud..
Gravatar #2 - holmen
4. sep. 2008 11:10
Hvad med en iPhone?
Gravatar #3 - Flemhans
4. sep. 2008 12:30
#2 holmen det er ip phone altså ip telefon som bachy er ude efter
tror jeg
Gravatar #4 - holmen
4. sep. 2008 12:31
#3 det tror jeg også.
Gravatar #5 - MiniatureZeus
5. sep. 2008 07:22
Pressemeddelelse: iPhone nu med IP Telefoni

GoIP International er verdens første selskab der lancerer et komplet ”private label” VoIP løsning til den populære iPhone til verdens Teleselskaber.

GoIP International lancerer nu iPhone “VoIP in a Box” med avancerede VoIP tjenester som en komplet “private label” løsning.

Da iPhone nu forventes at blive solgt i 70 lande inden årets udgang, har GoIP International over de sidste mange måneder arbejdet hårdt på at skabe et fantastisk VoIP produkt til den voksende iPhone success. Estimater siger at 10 millioner 2G og 3G versioner af iPhones er solgt og dette tal forventes at stige til 45 millioner i slutningen af 2009, i henhold til PiperJaffray. For øjeblikket producerer Apple 800.000 iPhones om ugen.

iPhone har allerede revolutioneret hvordan man anvender mobil kommunikation idag. GoIP International ser derfor et stort vækst potentiale for Service Providers at tilbyde deres egen komplette iPhone VoIP service som en ekstra service til deres eksisterende telekommunikations produkter, eller som et stand-alone produkt, hvor GoIP leverer hele backend systemet fra A-Z som ”private label”.

GoIP’s iPhone “VoIP in a Box” platform gør at Tele selskaber kan tilbyde en række helt unikke VoIP services til deres iPhone kunder (også selvom de ikke selv er officiel udbyder af iPhone i hvert land). De unikke services inkluderer bl.a. gratis opkald mellem iPhone brugere (der begge har servicen installeret), VoIP for udgående opkald via Wi-Fi, Opkald via lokale Gateways – uden for Wi-Fi netværket, lokalitets baserede tjenester, med anvendelse af den indbyggede GPS, anvendelse af det eksisterende mobilnummer på udgående kald, automatisk optankning, styring af flere abonnements former for forskellige kunde segmenter, der igen er styret af en komplet back-end løsning der håndterer alt der er nødvendigt for at drive hele servicen.

Som et eksempel kan en Internet Service Provider have en indbygget hot-spot finder, således at kunden kan ringe over VoIP, eller tilbyde lokale tjenester baseret på kundens nuværende position.

Enhver slut kunde med iPhone klienten installeret kan nu rejse frit omkring I hele verden og få adgang til stribe vis af både VoIP services og services der over tid vil kunne tilbydes lokalt – f.eks. lokale numre at ringe fra hvorend kunden rejser hen.

GoIP International er netop blevet godkendt som official Apple udvikler og kan assistere vores Service Providere i at publicere deres tilpassede iPhone VoIP produkt via App Store, der indenfor de første 30 dage efter lanceringen i Juli havde 60 millioner downloads af programmer, med en daglig omsætning på over 5 millioner kr, forklarer Ivan Sølvason, Stifter og Adm. Dir.

GoIP International’s “VoIP in a Box” platform har nu været I fuld operation for mere end 4 år, og opererer VoIP services i mere end 10 lande for øjeblikket. GoIP International forventer i 2008 at 3 doble omsætningen i forhold til 2007.

Om GoIP International ApS

GoIP International er en global virksomhed med speciale i “private label” VoIP systemer for prepaid og postpaid Voice over IP for både private og erhvervs kunder. GoIP International har successfuldt implementeret VoIP Systemer til globale teleselskaber, ISP’ere, Internet Portaler, Opkalds centre og mobil telefon selskaber. Mere information kan findes på www.goipint.com

;)
Gravatar #6 - Bachy
5. sep. 2008 07:57
Øh ... tak ..

Tror jeg nok :)
Gravatar #7 - PedersenDK
16. sep. 2008 18:42
mener Nokias N95 kan bruges som ip telefon
Gravatar #8 - bakerman
21. sep. 2008 13:05
Jeg har en næsten ubrugt Snom 360 stående til 800 kr.

dba.dk link
Gravatar #9 - TullejR
21. sep. 2008 13:28
#7: Og alle nokias telefoner i e-serien. Men jeg tror ikke det var den slags han ville ha' :-)
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login