mboost-dp1
K: Hatesphere CD
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Køb / Salg
Helt præcist den der hedder: Something old, something new...
I så god stand som muligt.
Jeg betaler kontant ved personligt fremmøde, eller bankoverførsel, i tilfælde af CD'en skal sendes.
INGEN KOPI'er, jeg vil have originalen.
Husk at fortælle din oldemors hundelufters søsters eks-svogers nieces bedste venindes far om denne annonce.
I så god stand som muligt.
Jeg betaler kontant ved personligt fremmøde, eller bankoverførsel, i tilfælde af CD'en skal sendes.
INGEN KOPI'er, jeg vil have originalen.
Husk at fortælle din oldemors hundelufters søsters eks-svogers nieces bedste venindes far om denne annonce.
http://www.cdon.com/main.phtml?navroot=903&ses...
Eller er der en speciel grund til at du evt ikke køber online?
Eller er der en speciel grund til at du evt ikke køber online?
TP har den i restordre, det samme har cdon, og imusic venter jeg en udmelding fra, men har bestilt den.
Gutten i rockuglen (frederiksberg vist) sagde at den var gået ud af produktion, så hvis jeg skulle finde den, så skulle det være brugt, eller et sted hvor de havde den i forretningen.
Nu prøver jeg brugt, mens jeg venter på svar fra imusic.dk
Gutten i rockuglen (frederiksberg vist) sagde at den var gået ud af produktion, så hvis jeg skulle finde den, så skulle det være brugt, eller et sted hvor de havde den i forretningen.
Nu prøver jeg brugt, mens jeg venter på svar fra imusic.dk
Køb den på Amazon.co.uk? Jeg bestiller alle mine CD'er derfra, det er højest 2 dage ekstra på rejsetid, men prisen er den samme. Jeg bestiller kun mine CD'er derfra.
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Køb / Salg
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.