mboost-dp1

K: gummi øreknop til headset

Gå til bund
Gravatar #1 - buch
3. mar. 2008 00:18
Jeg søger et sæt øreknopper til mit headset da den ene er faldet af og ikke lader til at have et ønske om at blive fundet igen.

Da jeg ikke kan finde nogen steder hvor man kan købe dem løse, søger jeg en der har fået sådan et par ekstra med til deres headset.

Der følger bla 2 ekstra sæt med til de fleste Sony Ericssons headsets ved jeg.

For at der ikke skal være tvivl om hvad jeg søger er det disse her gummi dutter der sidder på den her type headsets

http://www.komplett.dk/img/p/200/338563.jpg

Jeg ved ikke helt angående prisen på dem, men det skal selvfølgelig være godt betalt i forhold til det arbejde der er med at skrive på en kuvert og smide den i den nærmeste postkasse.
Gravatar #2 - Dreadnought
3. mar. 2008 04:47
Du bør nok skrive om det skal være med eller uden ørevoks.
Gravatar #3 - gentox
3. mar. 2008 04:50
Heller ikke helt uvigtigt findes der vist 3 forskellige størrelser på sådanne små fætre. Men du har måske allerede smidt de andre du fik med?
Gravatar #4 - <3Thinkpads
3. mar. 2008 07:26
Jeg ved at Sonofon butikkerne har haft dem på lager da jeg arbejdede der. Prøv i din lokale mobilforhandler evt
Gravatar #5 - karga
3. mar. 2008 07:27
Du kan få en jeg har liggende fra en fest i lørdags :P den lå på gulvet dagen derpå..
Gravatar #6 - buch
3. mar. 2008 15:15
Ja dem har jeg også fået smidt væk ;)

Jeg skal bruge enten den mindste eller mellemste model af de gummi ting, de største er for store.

Jeg vil prøve det hvis der ikke er nogen herinde der vil sælge mig et par.
Gravatar #7 - moisen
4. mar. 2008 10:47
skal da lige kigge i min skuffe når jeg kommer hjem tror der nogen fra en af de telefoner jeg har haft
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login