mboost-dp1
K: CR2032 i Hillerød eller omegn
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Køb / Salg
Det er fordi jeg har 2 afleveringer imorgen kl 12, hvoraf den ene er jeg slet ikke gået i gang med... Jeg har desuden brugt langt det meste af dagen idag (og igår...) på at spille SimCity 4 - Rush Hour. Og hvilket da et fantastisk spil! Fatter ikke jeg ikke har opdaget det noget før?! :)
Det er fordi jeg har 2 afleveringer imorgen kl 12, hvoraf den ene er jeg slet ikke gået i gang med... Jeg har desuden brugt langt det meste af dagen idag (og igår...) på at spille SimCity 4 - Rush Hour. Og hvilket da et fantastisk spil! Fatter ikke jeg ikke har opdaget det noget før?! :)
Umiddelbart vil det i mine øjne var lidt af en falliterklæring at indrømme, at ens kæreste bruger knapcellebatteridrevne (er det overhovedet et ord?!) genstande - eller måske findes der bare endnu et elektrisk apparat, der benytter den slags batterier.
Never mind...
Umiddelbart vil det i mine øjne var lidt af en falliterklæring at indrømme, at ens kæreste bruger knapcellebatteridrevne (er det overhovedet et ord?!) genstande - eller måske findes der bare endnu et elektrisk apparat, der benytter den slags batterier.
Never mind...
#8 Ahh pis... Jeg vidste, at den tid måtte komme. Jeg har alligevel formået at forvilde mig ind i nogle meget intelligente debatter med BurningShadow, arne_v og myplacedk, så tiden er nok for en identitetsskifte.
Hvad siger i til "akrylmaling"? (Lang fanfare og stående ovationer fra publikum...)
Hvad siger i til "akrylmaling"? (Lang fanfare og stående ovationer fra publikum...)
#11 Acro! Så vil i hvert fald Fidomuh, BurningShadog og TullerJ bidrage med mange interessante og sobre argumenter! :P
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Køb / Salg
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.