mboost-dp1

Gives væk: CRT-skærme

Gå til bund
Gravatar #1 - vandfarve
5. sep. 2008 12:09
Dette må simpelthen være verdens bedste tilbud, for de fås simpelthen ikke bedre. Det er din once-in-a-lifetime-oppurtunity, så du bliver nødt til at slå til!

På Center for Sundhed og Samfund (Det gamle Kommunehospital) på Øster Farimagsgade 5B i kælderen under Bygning 8 står der 30-40 CRT-skærme i størrelsen 15-17". Det fede er, at de er gratis! Man kan bare snuppe én!

Kom glad, kom frisk...
Gravatar #2 - Happy-Cheese
5. sep. 2008 13:29
Han sagde KOM glad ..Fniis :)
Gravatar #3 - NioBe
5. sep. 2008 13:30
Du burde få en flad med dine skumle vamle tanker :P
Gravatar #4 - praktikant muffe AKA pewbe
5. sep. 2008 13:57
NioBe (3) skrev:
Du burde få en flad med dine skumle vamle tanker :P

Rolig nu.. Det er helt normalt i den alder :P
Gravatar #5 - ole
5. sep. 2008 14:24
ellers tak :P har selv været med til at smide omkring 20 ud :P for 2 måneder siden hvor jeg fik tilbudt at tage så mange som jeg ville tror CRT skærmes værdi er li 0 :P idag desvære...
Gravatar #6 - 3214N
5. sep. 2008 14:58
værdi = 0
Han siger jo også at de er gratis...
Gravatar #7 - vandfarve
5. sep. 2008 15:47
#6 Jeg vil heller ikke røre en CRT-skærm med en ildtang, men når de nu er gratis, så kunne det jo godt være, at de kunne afsættes. Man kunne forestille sig, at de kunne være en god start til ungens første computer, til den offentlige institution, der mangler skærme, eller hvad ved jeg...

Igen, jeg tjener intet på det, det er kun for at hjælpe de, der måske kunne mangle en skærm til deres computer.
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login