mboost-dp1
Dell XPS M1330 bærbar sælges!
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Køb / Salg
Da jeg ikke længere har brug for min bærbare til studie og har en stationær, har jeg bestemt mig for at sælge min Dell XPS M1330 laptop:
Specifikationerne er som følger:
Intel® Core™ 2 Duo-processor T7500 (2,20 GHz, 800 MHz FSB, 4 MB L2-cache)
13,3" UltraSharp™ WXGA (1280 x 800) hvid LED-skærm (300 nit) med TrueLife™
128 MB nVidia® GeForce® 8400M GS (op til 512 mb shared oveni)
4096 MB Dual Channel DDR2 SDRAM på 667 MHz [2x2048]
320 GB SATA-harddisk (5.400 omdr./min.)
Fast, slankt 8x dvd+/-rw-drev med slot-loading, inkl. Software
Intel® næste generations Wireless-N-minikort - Europæisk - Core 2 Duo Processors
Internt Dell™ TrueMobile 355 internt Bluetooth-modul - Europæisk
Biometrisk fingeraftryksaflæser
Tuxedo Black med webkamera på 0,3 megapixels
9-cellet primært lithium-ion-batteri (85 W/t)
Total vægt: 2,1 kg med 9-cellet batteri
Computeren fungerer 100% upåklageligt og det er den bedste laptop jeg til dato har haft mellem fingerne.
Computeren er som ny og har ikke EEN ridse og jeg understreger IKKE EEEEEEN! ( Jeg passer for meget på mine ting :0 )
Computeren er købt den 15 feb 2008 og ALT originalt tilbehør medfølger, samt kvitteringer osv.
Pris: 6900 kr
Computeren kan afhentes i Århus eller sendes med posten (sker dette er det pengene "up-front", da per-efterkrav ikke eksisterer længere.)
Skriv endelig hvis der er spørgsmål til noget :)
mvh Bo P
Specifikationerne er som følger:
Intel® Core™ 2 Duo-processor T7500 (2,20 GHz, 800 MHz FSB, 4 MB L2-cache)
13,3" UltraSharp™ WXGA (1280 x 800) hvid LED-skærm (300 nit) med TrueLife™
128 MB nVidia® GeForce® 8400M GS (op til 512 mb shared oveni)
4096 MB Dual Channel DDR2 SDRAM på 667 MHz [2x2048]
320 GB SATA-harddisk (5.400 omdr./min.)
Fast, slankt 8x dvd+/-rw-drev med slot-loading, inkl. Software
Intel® næste generations Wireless-N-minikort - Europæisk - Core 2 Duo Processors
Internt Dell™ TrueMobile 355 internt Bluetooth-modul - Europæisk
Biometrisk fingeraftryksaflæser
Tuxedo Black med webkamera på 0,3 megapixels
9-cellet primært lithium-ion-batteri (85 W/t)
Total vægt: 2,1 kg med 9-cellet batteri
Computeren fungerer 100% upåklageligt og det er den bedste laptop jeg til dato har haft mellem fingerne.
Computeren er som ny og har ikke EEN ridse og jeg understreger IKKE EEEEEEN! ( Jeg passer for meget på mine ting :0 )
Computeren er købt den 15 feb 2008 og ALT originalt tilbehør medfølger, samt kvitteringer osv.
Pris: 6900 kr
Computeren kan afhentes i Århus eller sendes med posten (sker dette er det pengene "up-front", da per-efterkrav ikke eksisterer længere.)
Skriv endelig hvis der er spørgsmål til noget :)
mvh Bo P
#2 Du har glemt et eller andet for det billigste den kan laves til er 9610 kr. og "ældre" kan vidst diskuteres for ud over at deres produktion er gået over til 45nm og at de så har sparet lidt på L2-cache er det vitterligt ikke nogen forskel på CPUen. (min mates med T8100 holder præcis lige så lang tid batteri.)
Hvis du spørger mig om 2710 kr i rabat er en god pris vil jeg sige ja. Hvis jeg skulle ud og købe min havde jeg da været fløjtende ligeglad med at den havde være brugt i 9 mdr, hvis den rent faktisk var 100% som ny. Jeg havde da takket sælger for at ha givet mig den mulighed for så kunne jeg ha brugt 2710 kr mere på bøger og 2710 kr mindre på kassekredit. Men sådan er vi så forskellige :) Det kan godt være at folk er helt ligeglade med penge i den størrelse men så er det nok heller den gruppe jeg henvender mig til. :)
Hvis du spørger mig om 2710 kr i rabat er en god pris vil jeg sige ja. Hvis jeg skulle ud og købe min havde jeg da været fløjtende ligeglad med at den havde være brugt i 9 mdr, hvis den rent faktisk var 100% som ny. Jeg havde da takket sælger for at ha givet mig den mulighed for så kunne jeg ha brugt 2710 kr mere på bøger og 2710 kr mindre på kassekredit. Men sådan er vi så forskellige :) Det kan godt være at folk er helt ligeglade med penge i den størrelse men så er det nok heller den gruppe jeg henvender mig til. :)
deu (3) skrev:Du har glemt et eller andet for det billigste den kan laves til er 9610 kr. og "ældre" kan vidst diskuteres for ud over at deres produktion er gået over til 45nm og at de så har sparet lidt på L2-cache er det vitterligt ikke nogen forskel på CPUen. (min mates med T8100 holder præcis lige så lang tid batteri.)
Siden hvornår er det blevet en ulempe at gå over til en mindre produktionsproces?!
Desuden tror jeg ikke, at det betyder noget i det store, at processorerne er gået fra 4 til 3 MB L2-cache. I stedet skal du lægge mærke til, at bussen er steget fra 667 til 800 MHz, mens der er kommet flere effektive funktioner til (Kilde).
Alt i alt vil en T8100 være mere energibesparende end T7500, så selvom du ikke kan måle noget, så skyldes det nok alle de andre faktorer. Ydelsesmæssigt er de nok lige gode, da T8100 er hurtigere pr. clock, mens T7500 lige er clocket 100 MHz højere (Kilde).
#4 Nu gider jeg ikke at diskutere hardware og ødelægge min salgstråd: men: 1: T7500 HAR en fsb på 800. 2: Det hvor i al verdenen ser du mig skrive at det er en ulempe at skifte teknologi? Læs post'ne igennem før du kommentere dem :) 3: som sagt: det er fint at den er mere energi besparende men hvordan kommer det brugeren til glæde når den bruger det samme som en T7500 i praktisk (batteri-levetid?) Jeg håber virkelig at det var den sidste af den type kommentar for det er tåbeligt at se på. Skriv til mig i priv hvis du vil snakke hardware, har ikke specielt lyst til at bruge tid på det men hvis det er nødvendigt står jeg gerne til rådighed.
mvh Bo
mvh Bo
#5 For at forklare omstændighederne har jeg sendt en PM.
(Desuden, du fremlægger det grammatisk set som om, at det er en ulempe at skifte fremstillingsproces. Det kan godt være, at du mener noget andet, men man læser udtalelsen som om, at du finder det som noget dårligt. Du nævner skiftet i teknologien sammen med en anden negativ udtalelse, hvorfor man logisk set også tror, at du mener det første negativt.)
(Desuden, du fremlægger det grammatisk set som om, at det er en ulempe at skifte fremstillingsproces. Det kan godt være, at du mener noget andet, men man læser udtalelsen som om, at du finder det som noget dårligt. Du nævner skiftet i teknologien sammen med en anden negativ udtalelse, hvorfor man logisk set også tror, at du mener det første negativt.)
#6 nu var jeg også lidt opildmet da jeg svarerede dig, men jeg forsøgte bare at countermeassure det argument da nogen tror at det er for forbrugerne at de har lavet T8100 :), men nej jeg mener det hverken negativt eller positivt, men ved bare at NOGLE tror at det er en KÆMPE fordel og dem har jeg bare ikke det store til overs for da det på forhånd siger noget om hvor meget det har sat sig ind i det :)
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Køb / Salg
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.