mboost-dp1

Dell PowerEdge 300

Gå til bund
Gravatar #1 - cpedesign
10. okt. 2008 07:55
Jeg sælger et stk. Dell PowerEdge 300
Den er købt i 2001 og har service koden: BJVB20J hvis du vil søge den på dells hjemmeside

Dual 800 Mhz Pentium3 1GB Ram og tapebackup
Der er (windows 2000 server 1-4 cpu) Jeg er ikke ekspert her, så ring for mere info...

Jeg har lavet en brøler af et fejlkøb her, jeg skulle bruge en NAS (har købt en nu) Men i min søgen efter servere, købte jeg dell serveren.

Det er så gået op for mig at det ligger langt over mine computer skills at få skidtet på internettet med ftp server.

Derfor sælger jeg dyret igen, har selv givet 2000,- for den. Og vil meget gerne have solgt den igen uden det store tab. Realistiske bud tak!

Mvh. Christian Pierri Enevoldsen
Tlf: 60 12 98 27 (Du kan ringe heledagen)
[email protected]
Gravatar #2 - Corholio
10. okt. 2008 08:07
Jeg tror ikke du skal regne med at inkassere mere end 500 kr for maskinen, og det er endda nok mest pga. Windows 2000 Server licensen.

Hvis du vil have op imod de 2000 kr. for maskinen, bør du forsøge at sælge den på DBA.dk eller QXL.dk.
Gravatar #3 - Azuria
10. okt. 2008 08:10
#1 Samme som #2...
Hvis du skal ud af denne handel uden tab... Pres på med at få den retur til sælger..
Den er ikke tilfældigvis købt i sønderborg?
Gravatar #4 - cpedesign
10. okt. 2008 08:40
Den er ikke fra sønderborg
Har købt den på DBA

Det var sku da noget hø jeg er blevet prakket på.
jeg ville gerne bruge den, syntes bare der er uvoreskuligt meget at skulle sætte sig ind i her.

Havde ellers fået et indtryk af at det skulle være "the real deal" hvis man skulle køre en server.

Øv øv
Gravatar #5 - Azuria
10. okt. 2008 08:45
#4 Det var det også for 6-8år siden...
Du kan se sådan på det... For 1år ca købte jeg en HP dual 3.2GHz Xeon maskine med 4gb ram og 6stk 36GB diske for 3.000kr.

Prøv at pres hårdt på over for sælger, og se om ikke han har noget dårlig samvittighed...
Gravatar #6 - cpedesign
10. okt. 2008 08:57
Sælger er selvfølgelig over alle bjerge :-(
Ingen svar på mail og mobil

Hvad kunne være et realistisk bud for den dell?
Og kan det overhoved betale sig at sælge den.

Tænker bare på at hvis man kan finde udaf
at sætte den op. Så har den vel en lille brugs værdi..?
Gravatar #7 - Azuria
10. okt. 2008 09:06
Ja, hvis den ikke fejler noget, er der ikke noget i vejen for at sætte den op..
Den er sikkert ikke nær så strømkrævende som en nyere/dyrere server..
Så hvis du vil til at lege lidt med servere, raid og alt sådan noget, er det en fin start :)
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login