mboost-dp1
Dell PowerEdge 300
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Køb / Salg
Jeg sælger et stk. Dell PowerEdge 300
Den er købt i 2001 og har service koden: BJVB20J hvis du vil søge den på dells hjemmeside
Dual 800 Mhz Pentium3 1GB Ram og tapebackup
Der er (windows 2000 server 1-4 cpu) Jeg er ikke ekspert her, så ring for mere info...
Jeg har lavet en brøler af et fejlkøb her, jeg skulle bruge en NAS (har købt en nu) Men i min søgen efter servere, købte jeg dell serveren.
Det er så gået op for mig at det ligger langt over mine computer skills at få skidtet på internettet med ftp server.
Derfor sælger jeg dyret igen, har selv givet 2000,- for den. Og vil meget gerne have solgt den igen uden det store tab. Realistiske bud tak!
Mvh. Christian Pierri Enevoldsen
Tlf: 60 12 98 27 (Du kan ringe heledagen)
[email protected]
Den er købt i 2001 og har service koden: BJVB20J hvis du vil søge den på dells hjemmeside
Dual 800 Mhz Pentium3 1GB Ram og tapebackup
Der er (windows 2000 server 1-4 cpu) Jeg er ikke ekspert her, så ring for mere info...
Jeg har lavet en brøler af et fejlkøb her, jeg skulle bruge en NAS (har købt en nu) Men i min søgen efter servere, købte jeg dell serveren.
Det er så gået op for mig at det ligger langt over mine computer skills at få skidtet på internettet med ftp server.
Derfor sælger jeg dyret igen, har selv givet 2000,- for den. Og vil meget gerne have solgt den igen uden det store tab. Realistiske bud tak!
Mvh. Christian Pierri Enevoldsen
Tlf: 60 12 98 27 (Du kan ringe heledagen)
[email protected]
Den er ikke fra sønderborg
Har købt den på DBA
Det var sku da noget hø jeg er blevet prakket på.
jeg ville gerne bruge den, syntes bare der er uvoreskuligt meget at skulle sætte sig ind i her.
Havde ellers fået et indtryk af at det skulle være "the real deal" hvis man skulle køre en server.
Øv øv
Har købt den på DBA
Det var sku da noget hø jeg er blevet prakket på.
jeg ville gerne bruge den, syntes bare der er uvoreskuligt meget at skulle sætte sig ind i her.
Havde ellers fået et indtryk af at det skulle være "the real deal" hvis man skulle køre en server.
Øv øv
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Køb / Salg
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.