mboost-dp1
Coca-Cola
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Køb / Salg
Hejsa.
Ved ikke om denne kategori er rigtigt.
Men jeg vil gerne høre om der er nogle der ved hvor man kan købe Coca-Cola flasker? Som denne her.
Altså ikke noget der har stået i flere år.
Producere Coca-Cola dem stadig?
Jeg syntes nemlig selv at flaske Coca-Cola'erne var meget bedre end dem i plastik flasker eller dåser.
Men jeg vil gerne høre om der er nogle der ved hvor man kan købe Coca-Cola flasker? Som denne her.
Jeg syntes nemlig selv at flaske Coca-Cola'erne var meget bedre end dem i plastik flasker eller dåser.
http://tbn0.google.com/images?q=tbn:t4F0E4ezqHztXM...
Kan denne type gøre det? Eller skal det være den med "gennemsigtig" etiket? Den jeg linker til bliver forhandlet i de fleste super brugsen'er jeg har set.
Kan denne type gøre det? Eller skal det være den med "gennemsigtig" etiket? Den jeg linker til bliver forhandlet i de fleste super brugsen'er jeg har set.
prøv ebay,... der er folk der samler på coca cola flasker, så måske er der også folk der sælger dem :-)
Kender en hvis mor havde en hel reol dedikeret til coca cola flasker hehe!
Kender en hvis mor havde en hel reol dedikeret til coca cola flasker hehe!
Ja, det er faktisk slet ikke rockerne og indvandrebanderne som skyder på livet løs, men CocaCola ansatte og kioskejere (for det meste også indvandrere dog) :P
Ja, det er faktisk slet ikke rockerne og indvandrebanderne som skyder på livet løs, men CocaCola ansatte og kioskejere (for det meste også indvandrere dog) :P
MThomsen (1) skrev:Hejsa.
Der findes jo nogle forskellige slags Coca Cola glasflasker, de høje tynde nogle (den som bliver solgt i Danmark, blandt andet bilka) og de lavere og lidt mere buttede (ikke sikker på de sælges mere, men man kan få dem i USA i CokeShop i CA)
Den på billedet i #1 så jeg i et supermarked i Frankrig sidste år.
her : http://maps.google.dk/maps?f=d&saddr=K%C3%B8be...
her : http://maps.google.dk/maps?f=d&saddr=K%C3%B8be...
Alm. 25cl coca cola flasker kan du få overalt i landet, alle andre butikker end lige de mindste kiosker. Retroflaskerne med indridset etikette kan du også købe i six-packs en gang i mellem, hvis man synes det er sjovt. De koster ca. det samme som de alm. flasker, men der er jo så lidt mindre i ;).. Har set dem i Føtex eller Bilka i hvert fald, men det er nok mere specielle tilbud end det er standard-vare.
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Køb / Salg
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.