mboost-dp1
Bortgives: Dell Poweredge 2500
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Køb / Salg
Jeg skal af med en Dell Poweredge 2500 5u server som jeg har til at stå og samle støv.
Indmaden i den er så vidt jeg ved:
2x Intel P3 500MHz
128Mb SD-Ram (måske mere)
36GB SCSI HDD (plads til 3 eller 4 diske mere)
4 Kanalers IDE controller
4 IDE Harddisk skuffer i fronten
Der følger skinner med hvis man har tænkt sig at montere den i et rack. Der er installeret noget debian på disken, dog er jeg selv blevet forærret den, så kender ikke brugernavn eller password.
Serveren befinder sig i Slagelse, skinnerne skal jeg lige have med hjem fra arbejde, men burde ikke være noget problem.
Byttes gerne med lidt sodavand eller lign. Helst cola, men ellers skal den bare afhentes :)
Indmaden i den er så vidt jeg ved:
2x Intel P3 500MHz
128Mb SD-Ram (måske mere)
36GB SCSI HDD (plads til 3 eller 4 diske mere)
4 Kanalers IDE controller
4 IDE Harddisk skuffer i fronten
Der følger skinner med hvis man har tænkt sig at montere den i et rack. Der er installeret noget debian på disken, dog er jeg selv blevet forærret den, så kender ikke brugernavn eller password.
Serveren befinder sig i Slagelse, skinnerne skal jeg lige have med hjem fra arbejde, men burde ikke være noget problem.
Byttes gerne med lidt sodavand eller lign. Helst cola, men ellers skal den bare afhentes :)
Hov lige en rettelse til denne her. Så er det faktisk en Dell Poweredge 2400. Men samme specifikationer.
Kører nu også her: http://hwt.dk/forumthread.aspx?ThreadID=242257
#5 Den skal jo gerne afhentes. Det lader til at det er noget der er ret besværligt for dig.
Lidt mere info om IDE controlleren. Det er en Promise Supertrak 100, med dedikeret EDO ram. Har 6 stik, så højst sandsynligt er den 3 kanalers.
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Køb / Salg
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.