mboost-dp1
Bortgives: Dell maskiner
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Køb / Salg
Jeg fik (for ca. 8 måneder siden) 2 maskiner fra min arbejdsplads - som de havde kasseret pga. de havde fået nyt grej.
Maskinerne det drejer sig om er:
1 stk Dell OptiPlex GX110 (desktop maskine, tror 600 Mhz P3)
1 stk Dell PowerEdge 1400 (server maskin, noget P3, SCSI)
(begge maskiner er komplette, starter og er så smukke at .... ejjj, okay, de er funktionelle!)
Efter 8 måneder har jeg nu indset:
Jeg får aldrig dem brugt
Hvis du vil have dem, så skriv en besked til mig. Du skal selv afhente dem (i Vejle), og det skal ske indenfor relativ kort tid (inden d. 20/7), ellers køres de på lossepladsen (og arkiveres lodret der).
Edit: I må naturligvis også skrive her i tråden og dele jeres gode minder om Slot 1 baserede maskiner....ahhhhh, det var tider dengang ;-)
Maskinerne det drejer sig om er:
1 stk Dell OptiPlex GX110 (desktop maskine, tror 600 Mhz P3)
1 stk Dell PowerEdge 1400 (server maskin, noget P3, SCSI)
(begge maskiner er komplette, starter og er så smukke at .... ejjj, okay, de er funktionelle!)
Efter 8 måneder har jeg nu indset:
Jeg får aldrig dem brugt
Hvis du vil have dem, så skriv en besked til mig. Du skal selv afhente dem (i Vejle), og det skal ske indenfor relativ kort tid (inden d. 20/7), ellers køres de på lossepladsen (og arkiveres lodret der).
Edit: I må naturligvis også skrive her i tråden og dele jeres gode minder om Slot 1 baserede maskiner....ahhhhh, det var tider dengang ;-)
Jeg kunne godt finde på noget fornuftigt at bruge den PowerEdge til, men jeg kan ikke hente den før 23/7 :-(
Det kan vi også godt finde ud af, 3 dage fra eller til gør ikke det helt store.
Så har vi blot OptiPlex'en tilbage.
Ahhhhheeeeemmmmmm.... *rømme sig, salespitch*
Det er jo en vidunderlig modehvid maskine, med blå / grå detaljer. der sig for tidens periode understreger de..... okay, jeg stopper.
Det kan vi også godt finde ud af, 3 dage fra eller til gør ikke det helt store.
Så har vi blot OptiPlex'en tilbage.
Ahhhhheeeeemmmmmm.... *rømme sig, salespitch*
Det er jo en vidunderlig modehvid maskine, med blå / grå detaljer. der sig for tidens periode understreger de..... okay, jeg stopper.
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Køb / Salg
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.