mboost-dp1
Bortgives: 20" CRT-tv
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Køb / Salg
Da jeg netop har skiftet mit tv ud med en helt fantastisk fladskærm (endnu en gang tak, Ronson), så jeg har jeg sjovt nok det gamle i overskud, og dette vil jeg gerne bortgive.
Der er tale om "noname"-mærket ITV med modelnummeret ITV K2003T. Det er 20", og der er en analog tv-tuner i. Derudover er der SCART-, RGB- samt kabeltv-indgang.
Selve tv'et fejler intet, billedet er relativt pænt, men der er et par ridser på kabinettet. Fjernsynet er fra en gang i midt-1990'erne, så der er hverken garanti eller reklamationsret af nogen art, men jeg kan godt finde kvitteringen, hvis det skulle være. For at understrege dens unikhed og helt utrolige høje indkøbsspris, så kan jeg oplyse, at nyprisen var 1.999 kroner i Bilka.
Fjernsynet befinder sig enten på Frederiksberg eller i Køge, og jeg bringer det ikke ud.
Perfekt til barneværelse, gæsteværelset eller sommerhuset, hvor der ikke stilles så høje krav til ydelse og stil. Det bortgives gratis, men jeg vil ikke sige nej til et par øl i betaling.
Kom glad!
Der er tale om "noname"-mærket ITV med modelnummeret ITV K2003T. Det er 20", og der er en analog tv-tuner i. Derudover er der SCART-, RGB- samt kabeltv-indgang.
Selve tv'et fejler intet, billedet er relativt pænt, men der er et par ridser på kabinettet. Fjernsynet er fra en gang i midt-1990'erne, så der er hverken garanti eller reklamationsret af nogen art, men jeg kan godt finde kvitteringen, hvis det skulle være. For at understrege dens unikhed og helt utrolige høje indkøbsspris, så kan jeg oplyse, at nyprisen var 1.999 kroner i Bilka.
Fjernsynet befinder sig enten på Frederiksberg eller i Køge, og jeg bringer det ikke ud.
Perfekt til barneværelse, gæsteværelset eller sommerhuset, hvor der ikke stilles så høje krav til ydelse og stil. Det bortgives gratis, men jeg vil ikke sige nej til et par øl i betaling.
Kom glad!
#2 Det koster mellem 3-500 at komme over broen i hhv. bil og tog, og for de penge kan man vist sagtens finde et bedre tv i Den Blå Avis, der er bedre. Men hvis du skifter mening, så er du altid velkommen. Tråden skal nok holdes åben i en uges tid.
Ontopic:
Til alle jer andre kan jeg oplyse, at der selvfølgelig er TekstTV, men at det er uden hukommelse. Lyden er mono, så her er virkelig et tv for alle pengene! :P
Ontopic:
Til alle jer andre kan jeg oplyse, at der selvfølgelig er TekstTV, men at det er uden hukommelse. Lyden er mono, så her er virkelig et tv for alle pengene! :P
#4 Jeg er glad for, at du viser interesse, men jeg gider ikke fragte det ned på posthuset, pakke det ind i en kilometer bobbelplast og sende det med PostDanmark, der allerede har et par ting på samvittigheden.
Du har ikke mulighed for at smutte forbi - og gerne i din Supra?
Du har ikke mulighed for at smutte forbi - og gerne i din Supra?
går ud fra det er på Sjælland;-P
Ser lige hvordan det passer sammen med arbejde osv men skriver lige tilbage. Og håber jeg får tid til at køre op til dig i supraen du vil elske den. tror jeg;-)
Ser lige hvordan det passer sammen med arbejde osv men skriver lige tilbage. Og håber jeg får tid til at køre op til dig i supraen du vil elske den. tror jeg;-)
drømmer stadig om at brage rundt i en EVO IX men en halv million er sgu lige en smule for dyrt til mit buget;-P
#7 Er du i Køge imorgen ved 12 tiden?
Så kan du nemlig få lov til at se en rigtig bil ;D
EDIT: Og jeg ville gerne hente tv'et, passer nok lige ind på kærestens værelse :)
(3 indlæg til nummer 6000!)
Så kan du nemlig få lov til at se en rigtig bil ;D
EDIT: Og jeg ville gerne hente tv'et, passer nok lige ind på kærestens værelse :)
(3 indlæg til nummer 6000!)
#7 Ahh, du er ude og lufte din stedfars Jaguar?! Jeg er slet ikke misundelig! Hehe...
Selvom Anden666 var først, så gives tv'et stadig væk til den første, der afhenter det. Mine forældre kan tage det til Køge i morgen, så der er mulighed for at hente det fra mandag aften i Køge, hvis det er bedre for de interesserede?
Selvom Anden666 var først, så gives tv'et stadig væk til den første, der afhenter det. Mine forældre kan tage det til Køge i morgen, så der er mulighed for at hente det fra mandag aften i Køge, hvis det er bedre for de interesserede?
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Køb / Salg
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.