mboost-dp1
Bærbar min 2 gb ram
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Køb / Salg
Hej, jeg har ikke forstand på bærbar, grafik kort og sådan..
Men ved godt at have stor processor og 2 gb ram.
Søger en billig bærbar med minimum 2 gb ram
Må højst koste 6500 kr..
Hvor skal jeg søge efter sådan en saG?
Men ved godt at have stor processor og 2 gb ram.
Søger en billig bærbar med minimum 2 gb ram
Må højst koste 6500 kr..
Hvor skal jeg søge efter sådan en saG?
Hvad skal du bruge den til? For det er meget afhængigt af dit brug af computer hvad du har brug for at der er i den.
Vil du bruge den til spil?
Laver du grafik på den?
Skolearbejde? (og deraf skoleprogrammer)
Dagligdagsbrug til surfing og mail?
Har en bærbar jeg gerne vil af med, og som uden problemer kan trække de fleste ting.. også selvom den ikke har 2gb ram.
Vil du bruge den til spil?
Laver du grafik på den?
Skolearbejde? (og deraf skoleprogrammer)
Dagligdagsbrug til surfing og mail?
Har en bærbar jeg gerne vil af med, og som uden problemer kan trække de fleste ting.. også selvom den ikke har 2gb ram.
Jamen ydelsen skal bare kunne holde et år eller hvad man siger..
Bare den er udemærket god. Kan ikk forklare.
Skal være god :)
Bare den er udemærket god. Kan ikk forklare.
Skal være god :)
Hvis du ikke vil uddybe dine ønsker mere eller komme med flere informationer om dine overvejelser, så bliver det svært at hjælpe dig. Vi kan sagtens bruge flere timer på at støvsuge nettet for at finde PRÆCIS den bærbar, som du søger, men det kræver også noget vilje fra dig.
Jeg får ingen lyst til at hjælpe dig, når du kun skriver indlæg på 2½ linie, når du ikke virker særlig seriøs, og når det føles som om, at du bare vil have os til at gøre det "hårde" arbejde.
Hvis du ikke vil uddybe dine ønsker mere eller komme med flere informationer om dine overvejelser, så bliver det svært at hjælpe dig. Vi kan sagtens bruge flere timer på at støvsuge nettet for at finde PRÆCIS den bærbar, som du søger, men det kræver også noget vilje fra dig.
Jeg får ingen lyst til at hjælpe dig, når du kun skriver indlæg på 2½ linie, når du ikke virker særlig seriøs, og når det føles som om, at du bare vil have os til at gøre det "hårde" arbejde.
Jeg ved ikke det helt store om computere.
Men ville gerne have en der skal kunne trække næsten alle spil. Generelt bare en god bærbar pc.
Kan du nogen links, eller noget til billige bærbar sider?
tak for påfohånd
Men ville gerne have en der skal kunne trække næsten alle spil. Generelt bare en god bærbar pc.
Kan du nogen links, eller noget til billige bærbar sider?
tak for påfohånd
Hvis du vil have en computer, der skal bruges til spil, så vil jeg ikke anbefale en bærbar. Det er de færreste bærbare, der kan levere samme ydelse, som man ser på stationære og dem, som kan koster en bondegård, vejer ca. det samme og har en batteritid på et par minutter.
Mit råd er, at købe en bærbar til surfing, kodning, skrivning osv. altså de knap så tunge opgaver, og en stationær til spillene.
Og hvis du intet ved om det, hvorfor vil du så have, at den minimum skal have 2gb ram?
Mit råd er, at købe en bærbar til surfing, kodning, skrivning osv. altså de knap så tunge opgaver, og en stationær til spillene.
Og hvis du intet ved om det, hvorfor vil du så have, at den minimum skal have 2gb ram?
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Køb / Salg
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.