mboost-dp1

Bærbar GAMER pc!

Gå til bund
Gravatar #1 - stephan
7. okt. 2008 16:17
Hej, jeg skal til at købe en bærbar. Jeg har mange krav til den.
Den skal kunne trække spil som crysis på fuldt plan men især også alle de fremtidige spil der bliver lavet. Skærmen må gerne være stor mellem 17-20''

Den skal kunne trække alt, og have masser af plads, mindst 250 gb
have en sindsyg god processor og grafik kortet skal også være det bedste. desuden skal alt andet være toptunet. BARE være sød at hjælpe mig med at finde den ultimative gamer bærbar. Jeg har penge så det er ikke problemet. Håber at høre fra jer nørder :)
Gravatar #2 - vandfarve
7. okt. 2008 16:33
Og når du siger, at du "har penge", hvad betyder det så? Hvilke rammer opererer vi med?

Du kan få mange gamerbærbare til under 10.000 kroner, men hvis vi skal tilfredsstille alle dine krav (og lyster, hø hø...), så skal vi nok op i 15.000 kroners-klassen.

Passer det dig?
Gravatar #3 - Bornslippy
7. okt. 2008 16:34
http://www.laptopworld.dk/Anmeldelser/Baerbare/653...

Måske en Novabook XLerator II, ville være noget.
Gravatar #4 - gentox
7. okt. 2008 16:42
Gå ind på dell og sæt en sammen selv. Men glem alt om at den kan understøtte alle fremtidige spil.
Sådan en maskine eksisterer simpelthen ikke.

Legede lidt og fik sat dette monster sammen til lige under 30.000,-
Og så har jeg ikke engang til valgt alt.

Du havde sagt penge ikke var et problem ;)
Gravatar #5 - Systran
7. okt. 2008 16:52
Er en Asus G2 eller en Acer 8920g ikke en mulighed? De ligger der i prisklassen 8-13.000 kr. alt efter specs :)
Gravatar #6 - Lethain
7. okt. 2008 16:54
crysis på fuldt plan

Held og lykke med at finde en bærbar der kan det ;) uden at det ikke pludselig faktisk bare er en almindelig computer med en dertilhørende skærm.
Gravatar #7 - izym
7. okt. 2008 17:00
Du skal lige vide at den nok er ret tyk og ikke holder særlig lang tid på batteri (ofte meget lidt tid på sådanne gamer bærbare).
Gravatar #8 - NioBe
7. okt. 2008 17:26
1#
Efter erfaringer jeg har fra venner ect. Så synes jeg mere at du skulle spendere dine penge på en ordenlig stationær maskine som holder længere (også levetids messigt). Sådan en maskine holder kun i et halv år også går den ned ca dagligt hvis du bruger den mere end 2 timer fordi den bliver alt for varm med alt det støv den suger til sig.
Gravatar #9 - lolage
7. okt. 2008 17:38
Bærbare er ikke skabt til gaming :D. Medmindre du er ultra lan fyr der bare hver weekend skal til lan og game igennem, ja så kan du overveje bærbar, men hvis du alligevel bare sidder derhjemme, hvordan kan det så på noget tidspunkt gå igennem dine tanker at købe crap bærbar ? :D
Gravatar #10 - Thalion
13. okt. 2008 18:59

Eller som mig som skal kunne få sit WoW overalt :-D

Men ja lyder som om du bare skulle få en stationær...

Så kan du også få en skærm i ordenlig størrelse...
Gravatar #11 - protoz
17. okt. 2008 17:17
Toshiba X300-11W
Gravatar #12 - XPSgamer
23. okt. 2008 19:21
Jeg har Dell XPS M1730, det helt store dyr... den er jeg rigtig glad for ;)
kører FSX med alt på ultra high, COD4 MW med højeste indstillinger, CSS uden problemer overhovedet...

Man kan desunden opgradere rigtig mange dele i den dele i den, når den en dag bliver for gammel ;)
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login