mboost-dp1
B: Sony KV-29X5E
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Køb / Salg
Efter skift til et LCD fjernsyn, bortgives/byttes dette fantastiske fjernsyn som har tjent mig godt de sidste par år.
Det virker 100% og der har ikke været nogle problemer med det. Bortgives/byttes for en kasse Pepsi Max eller lign., men vedkommende skal være hurtigt ude, da kæresten mener det står og fylder i stuen :)
Står du og mangler et 29" fjernsyn, så skynd dig at PM mig eller ring på 31 12 10 69
Fjernsynet befinder sig på 2000 Frederiksberg og skal afhentes!
Billed fundet på google, da jeg desværre ikke har noget kamera. Fjernsynet har ingen synlige skrammer, så vidt jeg kan se.
SÆT I GANG!
Det virker 100% og der har ikke været nogle problemer med det. Bortgives/byttes for en kasse Pepsi Max eller lign., men vedkommende skal være hurtigt ude, da kæresten mener det står og fylder i stuen :)
Står du og mangler et 29" fjernsyn, så skynd dig at PM mig eller ring på 31 12 10 69
Fjernsynet befinder sig på 2000 Frederiksberg og skal afhentes!
Billed fundet på google, da jeg desværre ikke har noget kamera. Fjernsynet har ingen synlige skrammer, så vidt jeg kan se.
SÆT I GANG!
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Køb / Salg
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.