mboost-dp1

B: Sony KV-29X5E

Gå til bund
Gravatar #1 - *Iceman
3. dec. 2008 09:38
Efter skift til et LCD fjernsyn, bortgives/byttes dette fantastiske fjernsyn som har tjent mig godt de sidste par år.

Det virker 100% og der har ikke været nogle problemer med det. Bortgives/byttes for en kasse Pepsi Max eller lign., men vedkommende skal være hurtigt ude, da kæresten mener det står og fylder i stuen :)

Står du og mangler et 29" fjernsyn, så skynd dig at PM mig eller ring på 31 12 10 69

Fjernsynet befinder sig på 2000 Frederiksberg og skal afhentes!

Billed fundet på google, da jeg desværre ikke har noget kamera. Fjernsynet har ingen synlige skrammer, så vidt jeg kan se.

SÆT I GANG!
Gravatar #2 - stargate
3. dec. 2008 10:03
kunne godt havde brugt det TV men ..... bor i den anden ene af landet
Gravatar #3 - Qw_freak
3. dec. 2008 10:26
fedr, doc hollywood! :)
Gravatar #4 - *Iceman
5. dec. 2008 08:34
Ingen bud? Det kan da ikke passe, at sådan et godt fjernsyn skal bæres ned til storskrald?
Gravatar #5 - madeinrussia
5. dec. 2008 08:49
#4 de fleste har jo fladskærme allerede, og sådan et skrummel erikke noget jeg vil hente uden at have bil :( ellers havde jeg smidt det til min søster :p
Gravatar #6 - rikkebianca
6. dec. 2008 00:42
Hej Iceman.

Jeg vil da gerne overtage dit fjernsyn. Hvad siger du til at jeg tager en kasse pepsi max med på søndag og vi bytter?

Rikke
Gravatar #7 - *Iceman
7. dec. 2008 10:03
Hej Rikke

Jeg har sendt dig en besked via det interne system
Gravatar #8 - *Iceman
8. dec. 2008 13:32
Fjernsynet er nu afsat!
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login