mboost-dp1
Opsigelse af arbejde
du ringer til din arbejdsgiver, og siger:
dig : jeg vil ikke arbejde mere chef
Chef: hvorfor vil du ikke det
dig : fordi jeg har fundet et andet job med mere løn i
Chef: jamen kom du ned på kontoret, så snakker vi om det med lønnen
dig : JAMEN JEG VIL IKKE ARBEJDE FOR DIG MERE, JEG SIGER OP - røret bliver smækket på, og du har nu sagt op :)
dette er ment som en joke
dig : jeg vil ikke arbejde mere chef
Chef: hvorfor vil du ikke det
dig : fordi jeg har fundet et andet job med mere løn i
Chef: jamen kom du ned på kontoret, så snakker vi om det med lønnen
dig : JAMEN JEG VIL IKKE ARBEJDE FOR DIG MERE, JEG SIGER OP - røret bliver smækket på, og du har nu sagt op :)
dette er ment som en joke
"Er det DSB fastfood service?"
"Mja det er Niels"
"Hejsan, det er Slim her"
"Hej Slim hvor faen blir du af"
"Ja, jeg ved godt den er over elleve, men hør her jeg siger sgu op."
"Fra hvornår?"
"Fra hvornår af? Ja, fra nu af."
"Du er sgu da ikke rigtig klog, man siger sgu da ikke bare op fra den ene dag til den anden."
"Jamen jeg er sgu træt af at gå og nosse rundt i den dagen lang, ik. Ha det brunt."
"Mja det er Niels"
"Hejsan, det er Slim her"
"Hej Slim hvor faen blir du af"
"Ja, jeg ved godt den er over elleve, men hør her jeg siger sgu op."
"Fra hvornår?"
"Fra hvornår af? Ja, fra nu af."
"Du er sgu da ikke rigtig klog, man siger sgu da ikke bare op fra den ene dag til den anden."
"Jamen jeg er sgu træt af at gå og nosse rundt i den dagen lang, ik. Ha det brunt."
Du skal sådan set ikke skrive andet end hvem du er, hvornår du ønsker at sige op fra og eventuelt hvorfor du har valgt at sige op. Det er ikke sikkert at du kan sige op fra dag til dag, det skal du lige checke inden du skriver at du vil stoppe fra i morgen. Husk at skrive under med dit navn.
#6 eftersom man groft sagt ikke kan indgå gyldige aftaler når man er under 18, vil det være det samme jo.
Men tvivler på at din underskrift vil være gyldig, hvis det ligefrem er et andet navn der står - én ting er kruseduller men at skrive et andet navn sætter ret meget tvivl på om det er din underskrift
Men tvivler på at din underskrift vil være gyldig, hvis det ligefrem er et andet navn der står - én ting er kruseduller men at skrive et andet navn sætter ret meget tvivl på om det er din underskrift
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Jobs
Gå til bund