mboost-dp1
Zepto-Hustle?
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Hardware
Hey userrrs!
Jeg har kig på en ny Zepto bærbar og stødte på denne http://zepto.dk/Shop/Notebook.aspx?notebookid=673 Men som i kan se står der "OBS: Denne model understøtter IKKE windows XP." Det har jeg aldrig hørt før. Men så tænkte jeg på om det måske havde noget at gøre med at de selv sælger Vista til deres bærbare. Man kan fravælge det, som jeg selvfølgelig har gjort, men da det er de færreste der har vista klar til installation på den næste bærbare de køber vil de fleste være tvunget til at købe vista gennem zepto hvis altså det har noget på sig? Findes der overhovedet noget længere der hedder at en maskine ikke udnerstøtter XP?
Lyder fandme stenet.
Tak drenge!
Jeg har kig på en ny Zepto bærbar og stødte på denne http://zepto.dk/Shop/Notebook.aspx?notebookid=673 Men som i kan se står der "OBS: Denne model understøtter IKKE windows XP." Det har jeg aldrig hørt før. Men så tænkte jeg på om det måske havde noget at gøre med at de selv sælger Vista til deres bærbare. Man kan fravælge det, som jeg selvfølgelig har gjort, men da det er de færreste der har vista klar til installation på den næste bærbare de køber vil de fleste være tvunget til at købe vista gennem zepto hvis altså det har noget på sig? Findes der overhovedet noget længere der hedder at en maskine ikke udnerstøtter XP?
Lyder fandme stenet.
Tak drenge!
Tak for svaret. Jeg skrev også til Zepto, de svarede således:
"Der er ikke desværre ikke lavet 3215W drivere til windows Xp og ka derfor kun køre med Vista."
Hvad fanden betyder det på dansk?
"Der er ikke desværre ikke lavet 3215W drivere til windows Xp og ka derfor kun køre med Vista."
Hvad fanden betyder det på dansk?
Sur urt!
Ved i noget omkring at fixe Vista gratis, blink blink? Get it? Blink.
Hvad med service Packs til Vista, er de at se noget sted i fremtiden?
Ved i noget omkring at fixe Vista gratis, blink blink? Get it? Blink.
Hvad med service Packs til Vista, er de at se noget sted i fremtiden?
I get it ;)
Acro, du er ikke helt med. Opfordrer ikke til noget. Men folk sidder helt sikkert inde med viden omkring om der er cracks til Vista. Ber' ikke om guidelines eller hjemmesider, dem kan jeg få andensteds, sidder bare lige med den søde kløe for at vide nu og her om det er gjort ...
Acro, du er ikke helt med. Opfordrer ikke til noget. Men folk sidder helt sikkert inde med viden omkring om der er cracks til Vista. Ber' ikke om guidelines eller hjemmesider, dem kan jeg få andensteds, sidder bare lige med den søde kløe for at vide nu og her om det er gjort ...
Som jeg ser det vil du sikkert fint kunne køre XP på den maskine - de specielle funktioner som Zepto så har integreret i hardwaren (genvejsknapper etc.) vil så bare ikke virke, da det er det som deres driver håndterer.
Jeg har lige fået den computer med Vista installeret -
Under deres driver ftp database står der:
De ting som primært ikke virkede under Vista uden driver installeret var ethernet, genvejs knapperne, gf kortet og lidt andre små ting.
I øvrigt en rigtig lækker maskine.
Under deres driver ftp database står der:
24/06-2007
Znote 3215W har ingen officiel support for Windows XP.
Hvis der på et senere tidspunkt skulle komme support til
XP vil driverne til dette operativsystem blive
tilgængelige.
De ting som primært ikke virkede under Vista uden driver installeret var ethernet, genvejs knapperne, gf kortet og lidt andre små ting.
I øvrigt en rigtig lækker maskine.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.