mboost-dp1
Zepto 6214w
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Hardware
Hej
Nogen erfaringer med denne maskine ?
Modtog en torsdag, allerede lørdag stod grafikkortet af. :-) Og nej, spille ikke i sengen, den stod på et bord.
Volle
Nogen erfaringer med denne maskine ?
Modtog en torsdag, allerede lørdag stod grafikkortet af. :-) Og nej, spille ikke i sengen, den stod på et bord.
Volle
Hmmm Efter de anmeldelser jeg har læst rundt omkring skulle det ikke være Kinaskrammel, men ok, hvis det er jeres mening. Men så er alt vel kinaskrammel :-)Savnede mere nogen som kunne udtale sig mere fagligt end som så.
volle
volle
Jeg har selv anmeldt denne for laptopworld.dk og da min chef købte en til sin datter endte det med tidlig defekt (keyboard controlleren) og en langsommelig bytteproces med zepto.
I min anmeldelse var jeg meget begejstret, mest fordi den performer godt og kabinettet virker gedigent og ser godt ud. Men holdbarheden har jeg nu hørt fra flere steder er skidt.
I min anmeldelse var jeg meget begejstret, mest fordi den performer godt og kabinettet virker gedigent og ser godt ud. Men holdbarheden har jeg nu hørt fra flere steder er skidt.
min bror og jeg har begge haft denne maskine i ca. 2 måneder nu, begge maskiner har kørt upåklageligt.
det eneste minus der har været med maskinen er zepto's drivere eller mangel på samme.
/kenneth
det eneste minus der har været med maskinen er zepto's drivere eller mangel på samme.
/kenneth
Hej
Jeg har endnu ikke fundet ud af om maskinen er god, den ligger stadig hos Zepto, som ellers lovede at sende en helt ny maskine. Kan kun sige at jeg i hvertfald ikke kan anbefale Zepto´s service. Slut fra mig på denne tråd
Volle
Jeg har endnu ikke fundet ud af om maskinen er god, den ligger stadig hos Zepto, som ellers lovede at sende en helt ny maskine. Kan kun sige at jeg i hvertfald ikke kan anbefale Zepto´s service. Slut fra mig på denne tråd
Volle
Jeg har kun oplevet gode ting ved Zepto. Da jeg stod og skulle aflevere et stort projekt om mandagen stod min bærbar af om fredagen i skolen, jeg tog ned til dem med det samme og fik det hele skiftet på dagen. Sådan har det også været når min harddisk stod af, den ene gang det skete. Jeg har kun oplevet god service.
#11 hvordan kan du mene du kun har oplevet gode ting med dem, hvis din maskine er gået i stykker 2 gange? Det siger da noget om at det enten er noget skrammel de putter i, eller at der er generelle konstruktionsfejl...
Min IBM laptop har fungeret upåklageligt i snart 1½ år... Det er mere end man kan sige om de fleste andre mærkers maskiner...
Min IBM laptop har fungeret upåklageligt i snart 1½ år... Det er mere end man kan sige om de fleste andre mærkers maskiner...
#12 >
Første gang var efter 1 år. Og jeg aner ikke hvad den fejlede, men fixet det blev den, samme dag. Efter det var det harddisken. Og nej, jeg har ingen defekte dele mere de blev skiftet?
#13 >
Jeg kan da sagtens mene at de har et perfekt service niveau. Jeg vil ikke kalde det skrammel eller generelle konstruktionsfejl når fejlene ikke er kommet igen, eller overhovedet er set på to af mine venners maskiner med samme model.
Hardware er hardware og hardware failer. Uanset mærke og kvalitet. Indrømmet at billigere mærker failer oftere rent statitisk. Jeg mærker dog intet datatab ved fail, da jeg har mit backup, derfor er det bare vigtigt for mig jeg kan bruge min maskine så hurtigt som muligt. Og jeg kan ærlig talt godt leve med nogle timer hos Zepto en gang om året hvis det endelig skulle være.
#14 >
"Du er godt nok underlig fordi du synes det er god service at din computer bliver fixet samme dag du afleverer den, og ellers ikke har mærket noget til firmaets ellers så dårlige ry alle synes at have om det"-ratingen?
Første gang var efter 1 år. Og jeg aner ikke hvad den fejlede, men fixet det blev den, samme dag. Efter det var det harddisken. Og nej, jeg har ingen defekte dele mere de blev skiftet?
#13 >
Jeg kan da sagtens mene at de har et perfekt service niveau. Jeg vil ikke kalde det skrammel eller generelle konstruktionsfejl når fejlene ikke er kommet igen, eller overhovedet er set på to af mine venners maskiner med samme model.
Hardware er hardware og hardware failer. Uanset mærke og kvalitet. Indrømmet at billigere mærker failer oftere rent statitisk. Jeg mærker dog intet datatab ved fail, da jeg har mit backup, derfor er det bare vigtigt for mig jeg kan bruge min maskine så hurtigt som muligt. Og jeg kan ærlig talt godt leve med nogle timer hos Zepto en gang om året hvis det endelig skulle være.
#14 >
"Du er godt nok underlig fordi du synes det er god service at din computer bliver fixet samme dag du afleverer den, og ellers ikke har mærket noget til firmaets ellers så dårlige ry alle synes at have om det"-ratingen?
Jeg har haft min Zepto 4200 i over 2 år nu, og modsat både IBM, ASUS og Dell i min omkreds har den overlevet uden nogen som helst problemer af nogen art. De par gange jeg har haft fat i supporten har der altid været god support efter min mening.
Så jeg vil ikke have svært ved at anbefale Zepto til andre.
Så jeg vil ikke have svært ved at anbefale Zepto til andre.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.