mboost-dp1
Wireless netkort stik?
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Hardware
Jeg skal finde et netkort og forlængerkabel til en ven. Netkortet skal være en PCIe x1, hvilket kun giver denne mulighed.
Hvilken type stik sidder der på denne? Abits hjemmeside er fuldstændig ubrugelig. Indtil videre har jeg reduceret mulighederne til SMA og N.
Hvilken type stik sidder der på denne? Abits hjemmeside er fuldstændig ubrugelig. Indtil videre har jeg reduceret mulighederne til SMA og N.
Nå dérfor :)
Ja, jeg mente det jo at det lidt overkill at smide et 54Mbit netkort i et PCIe slot, når nu vi i årevis har brugt alm. PCI slots til vores 100Mbit kort :)
Nå dérfor :)
Ja, jeg mente det jo at det lidt overkill at smide et 54Mbit netkort i et PCIe slot, når nu vi i årevis har brugt alm. PCI slots til vores 100Mbit kort :)
#9 Der er stadig mange USB2.0 implementationer på bundkort der æder af CPU-kraften. Selvfølgelig er det ikke meget, men hvorfor bruge 1-2% når man kan nøjes med 1/10?
Det er nu også muligt at anskaffe sig en Ethernet -> Wireless bridge, men det er jo så op til den enkelte person at finde ud af om det er noget man har lyst til.
Det har i hvert fald fordelen at man kan smide hvilken som helst PC på det trådløse netværk uden større bøvl, når først den givne bridge er sat op (Hvilket tager små 5 minutter, alt afhængigt af producent og lignende).
Det har i hvert fald fordelen at man kan smide hvilken som helst PC på det trådløse netværk uden større bøvl, når først den givne bridge er sat op (Hvilket tager små 5 minutter, alt afhængigt af producent og lignende).
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.