mboost-dp1
Western Digital diske...
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Hardware
Jeg står i den situation at jeg skal ud og have en ny disk, jeg har super gode erfaringer med både Maxtor og Seagate, men har nu også fået øjnene op for WD diske, nok mest pga. deres 8mb cache... Men her er det så jeg bliver i tvivl, for sådan som jeg husker WD diske for nogle år siden, så var det, det rageste lort for at sige det lige ud, samtlige af de temmelig mange WD diske jeg har arbejde med, har der været problemer med, de har simpelthen ikke været 5 flade ører værd.
Jeg har dog hørt snak om at disse tider er fordi, og WD diske er oppe i samme kvalitet som Maxtor og Seagate, men er der hold i disse påstande... ?
/Zapzone
Jeg har dog hørt snak om at disse tider er fordi, og WD diske er oppe i samme kvalitet som Maxtor og Seagate, men er der hold i disse påstande... ?
/Zapzone
Heh. Jeg har en WD med 8M cache (kan ikke lige huske modelnr., wtf), og den kører skidegodt og skidehurtigt.
Alt i alt en kanon disk, set ud fra mit synspunkt.
Men det kommer altid an på hvem du spørger.
Og hvad fordomme de sidder med.
Du spørger her på Newz, og regner med et sagligt og objektivt svar?
* ducks *
;)
Anyways, jeg forudser at den næste post i denne thread er en der sviner WD ... ;)
Alt i alt en kanon disk, set ud fra mit synspunkt.
Men det kommer altid an på hvem du spørger.
Og hvad fordomme de sidder med.
Du spørger her på Newz, og regner med et sagligt og objektivt svar?
* ducks *
;)
Anyways, jeg forudser at den næste post i denne thread er en der sviner WD ... ;)
#1) "Zapzone"
Mine 2 nye WD diske, med netop 8 MB cache (80 GB i øvrigt) kører forrygende, jeg har aldrig oplevet bedre diske (til IDE), de giver "ingen" varme - de siger intet, og de er hurtigere og driftssikre.
De er blandt de 3 største, og med den status er det logisk at de bliver nød til at have en sikker kvalitet for at blive der, i følge mange danske detailforhandlere har WD-diske færrest reklamationer.
Mine 2 nye WD diske, med netop 8 MB cache (80 GB i øvrigt) kører forrygende, jeg har aldrig oplevet bedre diske (til IDE), de giver "ingen" varme - de siger intet, og de er hurtigere og driftssikre.
De er blandt de 3 største, og med den status er det logisk at de bliver nød til at have en sikker kvalitet for at blive der, i følge mange danske detailforhandlere har WD-diske færrest reklamationer.
ok jeg har ikke så mange erfaringer med dem men jeg har da lige købt en ny 80 GB disk fra dem ( for 3 uger siden) og den er nu på værksted.
Men hay det kan være det er forhandleren.
Men hay det kan være det er forhandleren.
forhandleren?
du mener altså at det er et kopi produkt, produceret af forhandleren med tilladelse fra WD, eller hvad er det du prøver at sige ?
eller også er det dig selv der ikke fatter at håndtere hardware og skulle holde dig til din Fisher Price værktøjskasse, så du kan få noget mere erfaring.
du mener altså at det er et kopi produkt, produceret af forhandleren med tilladelse fra WD, eller hvad er det du prøver at sige ?
eller også er det dig selv der ikke fatter at håndtere hardware og skulle holde dig til din Fisher Price værktøjskasse, så du kan få noget mere erfaring.
"ok jeg har ikke så mange erfaringer med dem men jeg har da lige købt en ny 80 GB disk fra dem ( for 3 uger siden) og den er nu på værksted.
Men hay det kan være det er forhandleren."
Eeeeh, what ????
På værksted ???
Forhandleren ??
Hvad mener du egentlig ?
BR
Izo
det er 100 % sikkert at forhandleren ikke reparere den
er den defekt sender de den til RMA hos deres Distributør som så enten sender en ny med det samme eller sender den defekte til RMA hos WD og venter på at WD sender enten en ny tilbage eller sender den gamle tilbage repareret og så først derefter sender den til forhandleren som så sender den til darkborg
komma tasten er pillet af keyboardet
GRRRRR
er den defekt sender de den til RMA hos deres Distributør som så enten sender en ny med det samme eller sender den defekte til RMA hos WD og venter på at WD sender enten en ny tilbage eller sender den gamle tilbage repareret og så først derefter sender den til forhandleren som så sender den til darkborg
komma tasten er pillet af keyboardet
GRRRRR
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.