mboost-dp1
Webspeed udstyr :-_>
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Hardware
Hej, nogen der kan fortælle mig, om man skal aflevere kabel modemet tilbage til tdc, efter opsigelse, eller må man beholde det? :D
jeg er neger
jeg er neger
Negere skal aflevere udstyret tilbage. Hvide må beholde det.
Det forventes at muslimer levere det tilbage, fyldt med sprængstoffer.
Det forventes at asiater kopierer det, og sender tre eksemplarer tilbage.
Det forventes at muslimer levere det tilbage, fyldt med sprængstoffer.
Det forventes at asiater kopierer det, og sender tre eksemplarer tilbage.
jeg går ud fra at du med "jeg er neger" mener at du har det nye SORTE kabelmodem...
Jeg har selv et i den rigtige farve (det gamle hvide)... Jeg har haft webspeed i 2 år og har opsagt den så den bliver lukket om 3 ugers tid - i brevet fra TDC står der at modemet er min ejendom og at jeg bare kan beholde det
jeg tror modemerne er så billige at de ikke gider bruge tid på at administrere at folk skal aflevere dem tilbage, når folk har haft webspeed i ½ år er de penge alligevel tjent ind...
Jeg har selv et i den rigtige farve (det gamle hvide)... Jeg har haft webspeed i 2 år og har opsagt den så den bliver lukket om 3 ugers tid - i brevet fra TDC står der at modemet er min ejendom og at jeg bare kan beholde det
jeg tror modemerne er så billige at de ikke gider bruge tid på at administrere at folk skal aflevere dem tilbage, når folk har haft webspeed i ½ år er de penge alligevel tjent ind...
#4 hmm det kunne værre interesant at vide om folk overhovedet får brugt udstyr leveret, da jeg fik leveret min adsl linie kom det svjv i ny embalage, tilsyneladene ubrugt embalage.
Der er nårmalt også oprettelses gebyr på en adsl linie, så mon ikke de realt får dækket deres udgifter til modemmer.
Der er nårmalt også oprettelses gebyr på en adsl linie, så mon ikke de realt får dækket deres udgifter til modemmer.
#5 tja jeg kan forestille mig at folk som har haft en ADSL i 3-4 år og opsiger den, alligevel har noget forældet udstyr og dermed har TDC ikke den store interesse i at sende modemet ud til en anden kunde, da de så bare skal ud og skifte det igen, hvis denne kunde vil køre ADSL2 i fremtiden...
(ergo, det er billigere at give dem "fremtidssikret" udstyr nu, end at give dem brugt udstyr som skal skiftes om et par år)
Men ellers KUNNE det da godt tænkes, at de ADSL modemer de får tilbage, bliver "refurbished", så kabinettet udskiftes, tvivler dog på det kan betale sig, når et løst ADSL modem koster 300 kr på edbpriser
(ergo, det er billigere at give dem "fremtidssikret" udstyr nu, end at give dem brugt udstyr som skal skiftes om et par år)
Men ellers KUNNE det da godt tænkes, at de ADSL modemer de får tilbage, bliver "refurbished", så kabinettet udskiftes, tvivler dog på det kan betale sig, når et løst ADSL modem koster 300 kr på edbpriser
Okay nice... det med neger var sort humor :-)
men kan man sælge det eller hvad kan man bruge sådan noget lort til...? gider ikke have det... og de skal fandme ikke have det igen, fordi de har sådan noget dårligt lorte kundeservice :D
Slå mig og sig jeg en åst :)
men kan man sælge det eller hvad kan man bruge sådan noget lort til...? gider ikke have det... og de skal fandme ikke have det igen, fordi de har sådan noget dårligt lorte kundeservice :D
Slå mig og sig jeg en åst :)
#8 men havde du webspeed eller ADSL?
#10 tja du kan sælge det i den blå avis, nu ved jeg ikke hvad TDC tager i gebyr hvis man som webspeed kunde smider sit kabelmodem væk eller spilder noget ned i det, og skal have et nyt... Men der skal sikkert nok være nogen der står og mangler deres kabelmodem og så kan du jo være heldig at sælge det til dem...
(doh hvorfor giver jeg dog alle de guldkort fra mig, jeg står selv med et webspeed modem i overskud om 3 uger)
#10 tja du kan sælge det i den blå avis, nu ved jeg ikke hvad TDC tager i gebyr hvis man som webspeed kunde smider sit kabelmodem væk eller spilder noget ned i det, og skal have et nyt... Men der skal sikkert nok være nogen der står og mangler deres kabelmodem og så kan du jo være heldig at sælge det til dem...
(doh hvorfor giver jeg dog alle de guldkort fra mig, jeg står selv med et webspeed modem i overskud om 3 uger)
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.