mboost-dp1

Virkelig dårligt firma !

Gå til bund
Gravatar #1 - tonque
2. jul. 2004 15:51
Jeg vil fraråde enhver som havde i tankerne at købe sin computer på Computer.dk!
Gravatar #2 - west
2. jul. 2004 16:17
Fremragende traad, godt initiv, jeg tillader mig at foelge op:

Jeg vil fraråde enhver som havde i tankerne at købe sine flyttekasser på Storekasser.dk!

:)
Gravatar #3 - The-Lone-Gunman
2. jul. 2004 16:20

Kan du evt. begrunde din kritik?

Og efter jeg kan se findes computer.dk ikke :S
Gravatar #4 - Wolly
2. jul. 2004 16:29
Jeg kan da ligeledes suplere med en lille advarsel:

Køb aldrig mælk på;
mælkemandensstoremælkeudsalg.dk
domænet er for besværligt at skrive, og siden virker ikke!
Gravatar #5 - Wolly
2. jul. 2004 16:52
for øvrigt er jeg dybt uenig med west, jeg synes klart at de bedste kasser, er dem man køber på storekasser.dk!
Gravatar #6 - tonque
2. jul. 2004 17:04
Computerland.dk .. Dårlig service, dårlige produkter!
Gravatar #7 - The-Lone-Gunman
2. jul. 2004 21:42

Nu fik du skrivet navnet! Og hvad du ikke er glad for.

Men har du ikke en historie bag, altså det at skrive "Dårlig service, dårlige produkter!" er ikke en begrundelse som sådan, men mere en konklusion. Skriv hvad du har købt, hvad der skete, hvad de gjorde ved det osv.

Ellers er det lidt svært at tage din kritik seriøst.

Men hvis jeg skal være ærlig, hvad havde du regnet med? Prøv at se på siden, den er ekstrem uprofessional og er en simpel ShopBasic side fra TDC. Bare det at købe noget fra nogen der har en side med frames er over min vildeste fantasi!
Gravatar #8 - tonque
3. jul. 2004 17:12
Sorry .. Var lidt for hårdt doven den dag! Jamen jeg bestilte et " Performance " system. Og det gik fint nok i starten! Men jeg ventede, ventede og ventede. Der kom ikke nogen computer, så var der gået en 14 dage, ( efter at jeg havde haft ringet til dem et par gange ) så dukkede min computer endelig op :D

1) Kabinettet lignede et brugt.
2) En rigtig slem maler kant på kabinettet.
3) 4 Pins stikkkene var ikke sat i.
4) Og da jeg så tændte den blev Cpu'en 90 Grader varm.

Så ringede jeg ned for at klage over det, " Jeg skulle bare sende computeren ned til dem og så havde jeg den inden 3 dage "
Men der kom ingen computer, efter 14 dage ringede jeg derned igen. " De havde efter 14 dage fundet ud af at Køleren var hoppet ud af cpu'en! Do'H!
Så der gik ialt en måneds tid ..
Gravatar #9 - Odyssey
12. jul. 2004 01:21
Hader sådan når kølerne begynder at hoppe rundt som i en anden hoppeborg ;-)

Man skulle satme lære dem noget respekt!
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login