mboost-dp1
vedligeholdelse af extern HDD
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Hardware
Har anskaffet mig en extern harddisk af Maxtor, men den har ingen on/off knap.
Så er mit spørgsmål.
Har den bedst af at bare stå sat til strømmen (den går dog på en hvis standby når den ikke bliver brugt)
eller skal jeg bare tage strømmen fra, hver gang jeg ikke har plan om at bruge den det næste lille stykke tid?
Så er mit spørgsmål.
Har den bedst af at bare stå sat til strømmen (den går dog på en hvis standby når den ikke bliver brugt)
eller skal jeg bare tage strømmen fra, hver gang jeg ikke har plan om at bruge den det næste lille stykke tid?
Altså du kan jo lige så godt bare sætte den på standby, så er den jo hurtig til at starte op, og så når du går i seng, så hiv strømmen fra...
#4 har min sat til min computer og så er den tændt når pcen er tændt og slukket når pc'en ikke er i brug... Og sådan har den kørt i et år nu, og har ingen problemer med den..
Den jeg har er en jeg selv har samlet af en eller anden hdd (kan ik lige huske nu) og et aluhus til 2-300 kr... og den har været på gulvet flere gange og tændt og slukket mange gange også.. :)
Den jeg har er en jeg selv har samlet af en eller anden hdd (kan ik lige huske nu) og et aluhus til 2-300 kr... og den har været på gulvet flere gange og tændt og slukket mange gange også.. :)
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.