mboost-dp1

valg af tastatur medietaster med winamp

Gå til bund
Gravatar #1 - andeo
8. sep. 2007 17:15
Hej,
får ikke rigtig noget ud af at søge i forum.

Nå. Men er der nogen der kan anbefale et tastatur, hvis medietaster virker sammen med Winamp, altså "frem / tilbage / pause / play / stop / vol+ osv.

Har kigget på Logitech Media Keyboard Elite - Tastatur

men ved jo ikke om de taster kun virker med Windows MP.

Håber nogen kan hjælpe.

Det skal ikke være for dyrt, som I vel kan tydee fra mit eksempel

Tak
Gravatar #2 - NFX
10. sep. 2007 13:51
Jeg har det tastatur, og virker fint med Winamp.
Volume-knapperne og mute styrer dog det generelle lydniveau i Windows.

Med setpoint-driverne kan man også indstille hvilken media player der skal startes når man trykker på media-knappen.
Gravatar #3 - MiniatureZeus
10. sep. 2007 13:55
Tror at alle nye Logitech tastature virker med de mest gængse mediaplayere. Mit diNovu Cordless virker ihvertfald både med MP, iTunes og Winamp.
Gravatar #4 - andeo
12. sep. 2007 15:31
så er jeg da rolig med at bestille sådan et i løbet af den nærmeste fremtid :) takker folkens
Gravatar #5 - horsepower
12. sep. 2007 16:50
Hvorfor købe nyt keyboard bare for det?

I Winamp kan du slå Global Hotkeys til, så du nemt kan styrer.

Alle kommandoerne bruger Ctrl+Alt efterfuldt af:

Play = Insert
Stop = End
Next = Page Down
Previous = Page Up
Gravatar #6 - horsepower
12. sep. 2007 16:51
(edit)
Pause = Home
Volume Up = Pil Op
Volume Ned = Pil Ned
Gravatar #7 - zacho
12. sep. 2007 16:55
Plus hvis du gør som #5 skriver, og du på dit nuværende tastatur har nogle medietaster, så vil de sikkert også virke så snart Global Hotkeys er sat til...
Gravatar #8 - andeo
14. sep. 2007 18:05
Zacho

jeg har global hot keys slået til, men de virker ikke fra mit Labtec tastatur..... fatter ikke hvorfor,,, det virker med WMP , men ikke med winamp
Gravatar #9 - andeo
25. sep. 2007 08:15
Jeg fik så formateret min computer, ikke grundet tastaturet, men bare sådan generelle problemer. Så undlader jeg at installere driveren til mit tastatur for jeg overvejer jo at købe et andet. For så at finde ud af at mit tastaturs global hotkeys virker.... nå...
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login