mboost-dp1
USB headset - Noget fanden har skabt?
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Hardware
Nu har jeg haft et USB headset i en rum tid. Det der irriterer mig mest er, at jeg ikke kan sætte headsettet i eller hive det ud, uden at lyden forsvinder. Herefter skal den applikation som bruger lyden genstartes for at lyden kommer igen.
Jeg har forstået at dette er fordi mit headset fungerer som et nyt lydkort, hvorfor applikationen således ikke forstår at den skal bruge det andet lydkort nu.
Derfor vil jeg høre om der er nogen løsning på dette?
Jeg har ikke nogle features som ikke ville være der hvis det ikke var et USB headset, andet end at det er r** irriterende at jeg ikke bare kan hive headsettet ud og sætte det til når jeg vil.
Jeg har forstået at dette er fordi mit headset fungerer som et nyt lydkort, hvorfor applikationen således ikke forstår at den skal bruge det andet lydkort nu.
Derfor vil jeg høre om der er nogen løsning på dette?
Jeg har ikke nogle features som ikke ville være der hvis det ikke var et USB headset, andet end at det er r** irriterende at jeg ikke bare kan hive headsettet ud og sætte det til når jeg vil.
Altså, fordelen ved et usb-headset er, at man ikke behøves have et lydkort i forevejen, og at man ikke skal have både lyd- og micstik. Skulle man så have et lydkort alligevel, hvilket jo er tilfældet i næsten alle nyere computere, så er lyden i f.ek.s Plantronics DSP-500 en del bedre en nogle af de tidligere lydkort jeg har haft. Så,
1. Man sparer pengene til et bedre lydkort
2. Man skal kun have et stik, og ingen drivere.
Når det så er sagt, kan jeg godt tilskrive mig din irritation over at applikationen skal genstartes hver gang, dog kan jeg ikke se/finde nogen løsning på denne :/
1. Man sparer pengene til et bedre lydkort
2. Man skal kun have et stik, og ingen drivere.
Når det så er sagt, kan jeg godt tilskrive mig din irritation over at applikationen skal genstartes hver gang, dog kan jeg ikke se/finde nogen løsning på denne :/
Jeg er ved at kigge på et headset.
Loudspeaker: Speaker type:
Frequency response:20-20000Hz
sensitivity:106dB±3% Impedance:32Ohm
Maximum power input:100mW Jack (mm):3.5 stereo Jack
Cable length:Approx.2m
Type:Electret Condenser Microphone
Polar pattern:Omni-directional Impedance:Low
Sensitivity:-58dB±3dB Operating Voltage:3V
Frequency Response:30-16000Hz
Kan nogen fortælle mig om det er noget lort eller om det er ok?
Loudspeaker: Speaker type:
Frequency response:20-20000Hz
sensitivity:106dB±3% Impedance:32Ohm
Maximum power input:100mW Jack (mm):3.5 stereo Jack
Cable length:Approx.2m
Type:Electret Condenser Microphone
Polar pattern:Omni-directional Impedance:Low
Sensitivity:-58dB±3dB Operating Voltage:3V
Frequency Response:30-16000Hz
Kan nogen fortælle mig om det er noget lort eller om det er ok?
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.