mboost-dp1

Tv tuner?

Gå til bund
Gravatar #1 - toppermaestro
25. jul. 2007 11:11
Ønsker at købe en tv-tuner til mit kommende medie center, men hvad skal jeg vælge?

USB, så kan jeg nemmere flytte den i stuen med en bærbar fx.?

PCI ?

1 eller 2 tunere? hvad er jeres erfaring. bruger i begge 2 eller kan jeg tillade mig at spare der? har kun den lille tv pakke så begrænset hvor meget der er at optage.

er der andet jeg skal have i tankerne?

håber på nogle gode råd og forslag. på forhånd tak.
Gravatar #2 - IT-ekspert Kejser
25. jul. 2007 21:38
Jeg har selv lige købt en Hauppauge WinTV NOVA-T (Digital Terrestrial TV Stick) som kan modtage digitalt TV. Jeg har ingen problemer med den og så købte jeg den gennem SHG.dk. Den skulle understøtte på XP MCE samt Vista med MedieCenter.
Gravatar #3 - Daniel Bahn
26. jul. 2007 15:09
Hvis det er, så har jeg et tv-tuner kort til PCI-e, som jeg ikke bruger længere.

Sidder lige i Frankrig på en netcafé, så har ikke nogle specs udover at det har en tuner med txt understøttelse.

Hvis det er så smid lige en pm til brugeren MiniatureZeus, så skal jeg tjekke når jeg kommer hjem.

ps. miniaturezeus og denne bruger er een og samme person, kan bare ikke logge på newz.dk med min normale bruger pga noget ip halløj :)
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login