mboost-dp1
trådløst netværk
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Hardware
er på udkig efter en god trådløs router til netværk.
er det her en god router til prisen?
Linksys WRT54GS
er det her en god router til prisen?
Linksys WRT54GS
#1 Udemærket router, efter man har opdateret firmvaren i v. 7 routeren med den update der lige er kommet her d. 17/1 fungerer routeren lidt bedre. Crasher ikke så meget.
Fandt dog lige ud af at man ikke kan forwarde port 23 på routeren, af sikerhedsmæssige årsager ifølge deres supportside...
Fandt dog lige ud af at man ikke kan forwarde port 23 på routeren, af sikerhedsmæssige årsager ifølge deres supportside...
#4 hvem fanden køber også sådan noget fedt hardware og kører med den forkrøblede standard firmware? (for slet ikke at tale om hvem der bruger telnet til terminaler :p
smid da en DD-WRT på den (eller i det mindste en oleg's firmware hvis det bare skal virke og kunne lidt mere)
læs mere på www.macsat.com om hvordan man udnytter potentialet i WRT-familien af routere
smid da en DD-WRT på den (eller i det mindste en oleg's firmware hvis det bare skal virke og kunne lidt mere)
læs mere på www.macsat.com om hvordan man udnytter potentialet i WRT-familien af routere
Du skal huske på at hvis du vil lege med den skal der være en ordentlig portion flash på den...
Over 4MB gerne 8MB eller mere.... En del af de nye WRT fra Linksys har "kun" 2MB og det krøbler altså muligheden for at installere andre og federe ting som webserver, ftp og proxy og hvad man ellers smider på.... Openchilli feks...
Over 4MB gerne 8MB eller mere.... En del af de nye WRT fra Linksys har "kun" 2MB og det krøbler altså muligheden for at installere andre og federe ting som webserver, ftp og proxy og hvad man ellers smider på.... Openchilli feks...
#9 de nye linksys med 2 MB flash understøtter alligevel ikke custom firmware, da de kører med en anden arkitektur...
Min ASUS WL500g-deluxe har 4 MB og det er alligevel lykkedes mig at installere JFFS og USB-drivere til printer og storage, via package systemet. dog kræver det at man installerer mini-versionen af DD-WRT.
Men ud over det, kan man jo bare smide en USB stick i sin router og sætte package systemet til at installere programmer og modules der, i stedet for i routerens flash.
Min ASUS WL500g-deluxe har 4 MB og det er alligevel lykkedes mig at installere JFFS og USB-drivere til printer og storage, via package systemet. dog kræver det at man installerer mini-versionen af DD-WRT.
Men ud over det, kan man jo bare smide en USB stick i sin router og sætte package systemet til at installere programmer og modules der, i stedet for i routerens flash.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.