mboost-dp1
Trådløst netkort til Windows XP 64 bit
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Hardware
Jeg har for nyligt købt 64-bit udgaven af Windows XP, i forbindelse med anskaffelse af ny computer. Jeg køre trådløs netforbindelse i mit hjem, og det har desværre vist sig at mit trådløse netkort, (Linksys WUSB11) ikke virker i WinXP 64-bit, og sandsynligvis heller ikke komme til det i nærmeste fremtid (ifølge en række fora om emnet).
Derfor vil jeg anskaffe mig en ny trådløst netkort som virker i WinXP 64-bit. Er der nogle af jer som har kendskab til/erfaringer med et sådan netkort? Det skal helst være et som man normalt kan købe i Merling, Zitech, Fona eller El-giganten, da jeg gerne vil kunne hente det idag. Det er ligemeget om det er PCI eller USB.
Mit accesspoint er i øvrigt Linksys WAP11 Wireless-B, hvis det har nogen betydning.
Derfor vil jeg anskaffe mig en ny trådløst netkort som virker i WinXP 64-bit. Er der nogle af jer som har kendskab til/erfaringer med et sådan netkort? Det skal helst være et som man normalt kan købe i Merling, Zitech, Fona eller El-giganten, da jeg gerne vil kunne hente det idag. Det er ligemeget om det er PCI eller USB.
Mit accesspoint er i øvrigt Linksys WAP11 Wireless-B, hvis det har nogen betydning.
Tak for linket. Jeg købte den der Belkin F5D7000 som de snakker om, men det virkede ikke.
Jeg har også besøgt div. computerbutikker og snakket med supporten hos forskellige producenter, og jeg har indtil videre ikke kunne finde noget kort der understøtter Windows XP 64-bit. Det er simpelthen utroligt.
Så jeg har droppet det indtil videre.
Men ellers tak for hjælpen.
Tak for linket. Jeg købte den der Belkin F5D7000 som de snakker om, men det virkede ikke.
Jeg har også besøgt div. computerbutikker og snakket med supporten hos forskellige producenter, og jeg har indtil videre ikke kunne finde noget kort der understøtter Windows XP 64-bit. Det er simpelthen utroligt.
Så jeg har droppet det indtil videre.
Men ellers tak for hjælpen.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.