mboost-dp1
Trådløs printer...?
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Hardware
Jeg har en Brother DCP-7010.
Er der nogen der ved hvad skal jeg bruge, for at kunne have den trådløs på mit netværk og hvad det vil koste?
Pft.
Erlandsen
Er der nogen der ved hvad skal jeg bruge, for at kunne have den trådløs på mit netværk og hvad det vil koste?
Pft.
Erlandsen
Ved ikke lige om der er netværkskort i den indbygget, men hvis der er skal du jo bare have et netværkskabel (mener vist det skal være krydset men ikke sikker) fra printeren til din trådløse router.
Hvis der er ikke er netværkskort indbygget i din printer, kan du købe et specielt printerusbnetværkskort, kan ikke lige huske hvad det hedder..
ellers kan du jo tilkoble den til din stationære og så kan kan du printe ud via netværket, kræver dog at din stationære er tændt når du skal printe..
(og det er så nu at alle i andre kommer med de rigtige svar ;P
Hvis der er ikke er netværkskort indbygget i din printer, kan du købe et specielt printerusbnetværkskort, kan ikke lige huske hvad det hedder..
ellers kan du jo tilkoble den til din stationære og så kan kan du printe ud via netværket, kræver dog at din stationære er tændt når du skal printe..
(og det er så nu at alle i andre kommer med de rigtige svar ;P
#1 du kan jo købe en printer switch og sætte printeren på netværket på den måde.
#2 jeg kunne da ikke forestille mig andet end at det ville være pisse irriterende på den måde, det vil jo betyde at han skal have den stationære tændt hver eneste gang at der skal printes ud fra en af de andre computere i hustanden.
#2 jeg kunne da ikke forestille mig andet end at det ville være pisse irriterende på den måde, det vil jo betyde at han skal have den stationære tændt hver eneste gang at der skal printes ud fra en af de andre computere i hustanden.
Det er jo ikke irreterende hvis man som mig, altid har sin stationære tændt hvor printeren er sat til, når den virker :) som den ikke gør nu...
Den har ikke netværkskort, og har ikke mulighed for at kunne trække et kabel.
Vi har kun bærbare i huset, derfor ville vi gerne kunne printe til den hvor som helst, og uden at skulle have en printserver stående.
Jeg synes bare jeg har hørt om trådlæse kort til printere, men ved bare ikke om det er noget der virker til vores...
Vi har kun bærbare i huset, derfor ville vi gerne kunne printe til den hvor som helst, og uden at skulle have en printserver stående.
Jeg synes bare jeg har hørt om trådlæse kort til printere, men ved bare ikke om det er noget der virker til vores...
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.