mboost-dp1
Trådløs keyboard
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Hardware
Jeg er på udkig efter et godt trådløs keyboard, som skal være stabil på lidt længere afstand (5-7m)..
Sagen er den at jeg har fået computeren sat til fjernsynet, og nu vil jeg gerne kunne sidde og bruge computeren over fjernsynet fra sofaen.
Men det gamle Microsoft wireless set jeg har fundet frem fra de dybe skuffer, begynder at tabe nogle anslag når det kommer mere end et par meter fra usb modtageren.
Men da det efterhånden er en jungle af muligheder, ville jeg hører om der er nogen her som har gode erfaringer med et keyboard på afstand.
Det må gerne være en model uden alt for mange ekstra "pop"knapper.. Så den er til at flytte rundt med..
Sagen er den at jeg har fået computeren sat til fjernsynet, og nu vil jeg gerne kunne sidde og bruge computeren over fjernsynet fra sofaen.
Men det gamle Microsoft wireless set jeg har fundet frem fra de dybe skuffer, begynder at tabe nogle anslag når det kommer mere end et par meter fra usb modtageren.
Men da det efterhånden er en jungle af muligheder, ville jeg hører om der er nogen her som har gode erfaringer med et keyboard på afstand.
Det må gerne være en model uden alt for mange ekstra "pop"knapper.. Så den er til at flytte rundt med..
Hvad med sådan en dims her
Zitech Multimedia keyboard med integreret musefunktioner og fjernbetjeningsmuligheder
Zitech Multimedia keyboard med integreret musefunktioner og fjernbetjeningsmuligheder
Min far har på sit kontor et tastetur med indbygget touchpad som er trådløst, han bruger det når han holder møde på projektoren og den kan derfor nok række 10-15 meter.. Ved dog ikke hvad den hedder og den er nok ret dyr...
#8 har du ikke også bluetooth versionen?
Mit kan ihvertfald ikke engang virke ude fra køkkenet som ligger ca. 3 meter væk og er i line-of-sight.
Mit kan ihvertfald ikke engang virke ude fra køkkenet som ligger ca. 3 meter væk og er i line-of-sight.
Jeg ville gå efter et diNovo Edge tastatur når du som sagt skal bruge det til "mediecenter". Jeg har selv købt et og det lever op til alle forventninger, helt klart alle pengene værd.
edbpriser.dk
edbpriser.dk
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.