mboost-dp1

Trådløs keyboard

Gå til bund
Gravatar #1 - Djaa9
26. aug. 2007 13:21
Jeg er på udkig efter et godt trådløs keyboard, som skal være stabil på lidt længere afstand (5-7m)..

Sagen er den at jeg har fået computeren sat til fjernsynet, og nu vil jeg gerne kunne sidde og bruge computeren over fjernsynet fra sofaen.

Men det gamle Microsoft wireless set jeg har fundet frem fra de dybe skuffer, begynder at tabe nogle anslag når det kommer mere end et par meter fra usb modtageren.

Men da det efterhånden er en jungle af muligheder, ville jeg hører om der er nogen her som har gode erfaringer med et keyboard på afstand.

Det må gerne være en model uden alt for mange ekstra "pop"knapper.. Så den er til at flytte rundt med..
Gravatar #3 - MiniatureZeus
26. aug. 2007 13:41
Min far har på sit kontor et tastetur med indbygget touchpad som er trådløst, han bruger det når han holder møde på projektoren og den kan derfor nok række 10-15 meter.. Ved dog ikke hvad den hedder og den er nok ret dyr...
Gravatar #4 - Djaa9
26. aug. 2007 14:34
Interresant keyboard, jeg havde ikke overvejet at gå den vej.. Men syntes stadig der mangler nogle vigtige knapper

Prisen betyder ikke så meget. kan du finde ud af hvad den hedder?
Gravatar #5 - wizax
26. aug. 2007 14:59
Hvad med et logitech DinNovo tastatur, ikke nage dikedarer, BlueTooth og seperat NUM tastatur?
Gravatar #6 - wizax
26. aug. 2007 15:06
det gik vist MEGET stærkt der....

Logitech DiNovo Tastatur, ikke nogen dikkedarer...
Gravatar #7 - MiniatureZeus
26. aug. 2007 16:33
#6 nu har jeg godt det normale som bare bruger RF, men det kan kun række ca. 2-3 meter.

Skal lige prøve at hører ham ad.
Gravatar #8 - wizax
26. aug. 2007 16:37
#7 har lige testet mit, og det havde ingen problemer ved 10 meter (igennem en væg endda).
Gravatar #9 - MiniatureZeus
26. aug. 2007 17:40
#8 har du ikke også bluetooth versionen?

Mit kan ihvertfald ikke engang virke ude fra køkkenet som ligger ca. 3 meter væk og er i line-of-sight.
Gravatar #10 - Djaa9
26. aug. 2007 18:34
Det er en enormt lækker serie. Lige sådan noget jeg søger. Jeg har tidligere haft et logitech bluetooth tastatur, men det havde en del problemer med at holde forbindelsen. Så jeg er glad for at høre du har gode erfaringer.

Jeg har fundet det her . Hvad syntes i om det?
Gravatar #11 - Norrah
26. aug. 2007 19:55
Bruger selv et DiNovo EDGE, fungere ganske godt, og har testet det ude i haven, hvilket er godt 25m væk gennem en væg. Hvor jeg stadig kunne stoppe musikken. Så har den TouchPad og alt muligt andet godt.
Gravatar #12 - wizax
27. aug. 2007 07:25
#9: Jo :-) BT er noget længere rækkende end alm RF :-)

#10: Det er herre flot, håber den sølv-skinne kan tages af, jeg synes dog det er for bredt, hvis det skal bruges inde i stuen, men det er jo smag og behag :-)

Just my 2 cents
Gravatar #13 - Norrah
27. aug. 2007 13:18
#12 aluminiumet kan ikke tages af, og for bred? Det er sgu en af de korteste keyboards jeg har set længe.
Gravatar #14 - Djaa9
27. aug. 2007 13:48
#11&13
OK, det lyder jo helt perfekt så..
Tak for feed..
Gravatar #15 - wizax
28. aug. 2007 06:41
#13: check lige DiNovo uden Num tastaturet....
Gravatar #16 - speedii69
28. aug. 2007 08:28
Jeg ville gå efter et diNovo Edge tastatur når du som sagt skal bruge det til "mediecenter". Jeg har selv købt et og det lever op til alle forventninger, helt klart alle pengene værd.
edbpriser.dk
Gravatar #17 - Djaa9
28. aug. 2007 14:10
Jep, det blev også den jeg købte.. Det ligger og venter på mig nede på posthuset. Får det hentet imorgen... Det skal nok blive godt. Tak for rådet.
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login