mboost-dp1

Til helvede med post danmark!!!!

Gå til bund
Gravatar #1 - amokk
8. jun. 2005 19:20
fedt nok, den her pakke var så til mig., men jeg har da ik modtaget den.. har prøvet at ringe til dem og de ved intet, de siger bare "ring i morgen" - FEDT at vide at postDK har udleveret den til en forkert modtager

http://www.postdanmark.dk/tracktrace/TrackTrace.do...
Gravatar #2 - buch
8. jun. 2005 19:46
var det noget vigtigt i pakken du skulle bruge nu og her?

Det må godtnok siges at være en KÆÆÆÆMPE brøler de har lavet, håber du får din pakke hurtigst muligt.
Gravatar #3 - FinnHolger
8. jun. 2005 21:13
Hvor bor du?
Pakkepost-kontoret VED hvem der har uddelt din pakke, og uddeleren ved med STOR sandsynlighed til HVEM!

Ring hurtigt til dit lokale kontor!
Gravatar #4 - amokk
8. jun. 2005 21:21
#2 jeg forventer da at modtage en pakke jeg allerede har betalt for - og jeg har endda ventet en dag ekstra fordi butikken var nogle klovne

"Hvor bor du?"

Mit postnr. står på linket...

"Ring hurtigt til dit lokale kontor!"
Tja de åbner først kl 9 i morgen
Gravatar #5 - FinnHolger
9. jun. 2005 07:36
Ja det er bare godt da. gå amokkk:)
Gravatar #6 - Bubel
9. jun. 2005 08:26
Det felt lige unden linien "8. juni 2005 11:16 Udleveret til liberalt erhverv" er den underskrift der er skrevet ved aflevering.
Den ser meget sær ud.
Gravatar #7 - JackDK
9. jun. 2005 08:29
Jamen sådan er de sgu!

Da jeg bestilte mit bundkort, så var shag på Bronholm de eneste der havde det. De sendte det så og jeg ville få det på to dage. Men nej, de sendte den til Slagelse istedet for Aalborg!! :S
Da jeg ikke har fået den ringer og de har lige fået det retur, så de vil sende det med lørdags express, så jeg ville ha det lørdag, men self kan PDK ikke finde ud af det, da den kommer til omdeling i Aab, så sender den tilbage til den jysk omdelercentral og så sender den igen til Aab, så jeg først får den tirsdag!! :(
Gravatar #8 - amokk
9. jun. 2005 08:32
fedt nok, har lige fået at vide at min pakke er havnet hos bilka i ishøj, de var kommet til at smide den på en vogn med pakker til bilka

nu ville de så sørge for at omdele den i aften, men jeg ved ikke om jeg er hjemme eller om der er andre på adressen på det tidspunkt
Gravatar #9 - JackDK
9. jun. 2005 11:19
lol... du er sgu også uheldig!!
Gravatar #10 - The-Lone-Gunman
9. jun. 2005 13:19
Har Post Danmark ikke en politik på det her område? Der må da være noget erstatning af forsendelsesprisen eller andet.

Vil da mene det er uacceptabelt.
Gravatar #11 - Kadann
9. jun. 2005 13:24
#8 -

Send en mail til deres kundeservice i Taastrup, det er dem der står for pakkelevering i det område og brok dig på groveste vis.. Det virker, jeg har prøvet. :)
Gravatar #12 - The-Lone-Gunman
9. jun. 2005 13:32

Hvad fik du så ud af det?
Gravatar #13 - drbravo
9. jun. 2005 13:51
1 års forbrug af postelastikker :p
Gravatar #14 - west
9. jun. 2005 14:04
Yes yes ...... det er da surt, men det hjaelper sq ikke noget at gaa amokk. Det vil kun give dig modvilje, og faa dig til at ligne en idiot.

Klart er det da uacceptabelt, men hey, de er jo ogsaa mennesker.

Derudover fatter jeg sq ikke at i alle er saa negative over Post.dk ??
Personligt har jeg kun haft gode erfaringer ... pakker er altid blevet leveret foerstkommende hverdag .. og jeg har sq koebt en del h/w i tidens loeb. Men jeg har vel bare vaeret heldig.
Tror faktisk der ligger endnu en lille pakke til mig naar jeg kommer hjem. Elsker post.dk =)
Gravatar #15 - amokk
9. jun. 2005 14:10
#14 du har været MEGET heldig
Gravatar #16 - Kadann
9. jun. 2005 15:32
#12 -

Min post til tiden, mine pakkesedler til tiden og fyret en medarbejder der havde været grov overfor mig adskellige gange på posthuset.
Gravatar #17 - XorpiZ
9. jun. 2005 15:56

Kan heller ikke mindes jeg har haft problemer.
Gravatar #18 - amokk
9. jun. 2005 18:22
weee så kom min pakke alligevel :-)

nu vil jeg sætte den op og lege med den (linux baseret trådløs router med 2 USB porte
Gravatar #19 - jeldtoft
9. jun. 2005 19:21
Mit bundkort fra midtdata har været byttet 2 gange, har gang i nummer 3 nu, og det er ikke testet.. TYPISK, hvis det ikke virker! De spilder fandme min tid :) Men på den anden side, så sender de varerne hurtigt!
Gravatar #20 - amokk
9. jun. 2005 20:54
#19 hvad har det med postDK at gøre?
Gravatar #21 - jeldtoft
9. jun. 2005 23:03
ved jeg ikke, skulle bare afreagere.. sry
Gravatar #22 - KaW
21. jul. 2005 00:13
#7 >
Utroligt, jeg har købt en strømforsyning hos en virksomhed på Bornholm om aftenen, og jeg regnede med at der ville gå lidt før den dukkede op, men den var hos mig næste morgen, der kan man tale om at blive positivt overrasket.

#18 >
Lækkert legetøj.

Edit: Undskyld endnu en gang, glemmer at kigge på alderen af tråden :(.
Gravatar #23 - drbravo
21. jul. 2005 00:17
Hver nat flyver en postflyver frem og tilbage - de kan vistnok kun nå ud med post til Københavnsområdet næste morgen..

(københavnsområdet dækker til ca roskilde og opad.
Gravatar #24 - SKPFræser
25. jul. 2005 09:19
engang havde de låst en af mine pakker inde i pengeskabet på posthuset og så kunne de ikke finde den XD
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login