mboost-dp1

Strømforsyning

Gå til bund
Gravatar #1 - Scherlund
7. maj 2003 06:00
Da jeg ikke har den store forstand på eller nogen egentlig erfaring med strømforsyninger ville jeg lige tjekke herinde først. Mit problem er at min nuværende bambus generator larmer for meget og sender +13v på +12v lederne. Der for vil gerne have en ny. Har set på og kredset lidt om den her:

http://compumail.embla.pil.dk/cgi-bin/index.pl?com...

eller her Link

det skal lige siges at jeg ikke tænker på at købe den hos compumail, men de havde lige den bedste tekniske specs. opstilling.

men tilbage til sagen, er det en strømforsyning som er værd at invistere i for en stakkel på SU.

Den skal trække en 2000+ med 2 harddiske og 2 CD-drev. Jeg regner med at den er lidt overkill hvad angår watt ydelsen, men det er rart at med lidt overhead til fremtiden.
Gravatar #2 - krikke
8. maj 2003 08:54
den ka ihverfald trække dit system men jeg kenner den ik. men Thermaltake er kendt for kvali, så du går nok ik hel galt i byen ved det køb
Gravatar #3 - Acro
8. maj 2003 10:40
#1:
Jeg ville vælge en Enermax, det er kvalitet.
Gravatar #4 - cas2
8. maj 2003 11:28
Den kan sagtens trække dit behov.. Uden problemer. Men tag og kig på en Antec truepower. THG havde et "PSU shootout" for et halvt års tid siden, hvor Antec'en både var den mest lydløse og gav mest strøm på de enkelte rails. Så vidt jeg husker var Enermax'en den med størst ripple (fluktuationer i spændingen).

edit: der var en der var lidt bedre, men den fås ikke i Danmark.
Gravatar #5 - Scherlund
8. maj 2003 20:37
ok.. har bestilt en antec truepower 430w dual fan. koster ca. det samme, men har bedre specs.

takker for kommentarerne.
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login