mboost-dp1

Stregkode kort !

Gå til bund
Gravatar #1 - COndor
1. nov. 2003 21:35
Hej jeg har kigger lidt rundt men har ikke kunnet finde noget om det.

Ved i om man kan finde en brænder som kan brænde stregkode korts ?
Gravatar #2 - Rollo Tomasi
1. nov. 2003 21:53
En BRÆNDER?

Prøv med en label-printer i stedet for. Dymo har en til formålet.
Gravatar #3 - COndor
2. nov. 2003 09:19
Dymo hvad er det ? Har du evt et link?
Gravatar #4 - Wolly
2. nov. 2003 11:02
Hvad mener du med stregkode kort???

Hvis det er en almindelig stregkode som du ser på alle produkter, kan du bare printe dem ud på din almindelige printer!!!

Dymo er en lille printer, der er beregnet til labels og lignende. Prøv Google, der skal du nok finde den!
Gravatar #5 - johnharbo
2. nov. 2003 12:44
dymo.com
Gravatar #6 - KLikkereN
22. nov. 2003 16:18
Hvis du mener magnet-stribekort, så kan man ikke få nogen da der kræves særlig autorisation! dvs. du skal være en fabrikant a evt. benzinkort før du kan få en! ellers kan man jo kopiere dankort osv...!!
Gravatar #7 - Cyrack
24. nov. 2003 14:34
#6 - KLikkereN

Det kan du med en 2 deck båndoptager... desuden kan du sagtens købe læsere og 'brændere' til magnetkort. (Det kan godt være man skal have tilladelse men både farnell og conrad sælger dem...)
Gravatar #8 - mikkel_vp
21. jan. 2004 08:09
#7 (CyRacK)

Hvor på conrad sælges de ? Jeg har ikke haft held med at finde dem. Hvis du er sikker i din sag og ved hvor du skal lede ville det være til stor hjælp hvis du smed et link :)

Jeg har fundet lidt her hvis det kan hjælpe:
http://www.danbit.dk/produkter/2310.phtml

/Mikkel
Gravatar #9 - Cyrack
21. jan. 2004 09:42
#8 - mikkel_vp

Jeg kan heller ikke finde dem på sitet, men i Conrads katalog for 2003 er det i, det var der jeg fandt dem.
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login