mboost-dp1

Stille køling af ATI kort

Gå til bund
Gravatar #1 - Corholio
18. dec. 2007 13:52
Hej Newz.dk'ere,

jeg har 2 skønne ATI kort der hhv. er monteret i en server box (ATI X1600Pro), og et HD2600XT der sidder i en allround box. Standard kølerne larmer dog...meget...især efter at jeg har monteret Golden Orb 2 kølere på mine CPU'er.

Så nu mangler jeg nogle stille kølere til mine GFX-kort. Jeg har fundet til X1600-kortet, men har endnu ikke fundet noget til HD 2600 kortet.

Kravene er som følger:
- Pris ikke over 350 kr pr. stk. (pp)
- Skal kunne købes i DK webshop
- Skal være på lager, eller være tilgængelig / afsendt inden jul.

Kan i hjælpe mig?

På forhånd tak (og glædelig jul)

/Corholio
Gravatar #2 - vandfarve
18. dec. 2007 18:50
Hvis du har et godt flow i kabinetterne, og hvis du har plads til det, så vil jeg da anbefale dig at kigge på denne fanless VGA-køler fra ThermalTake. Den har dog sin ulempe, da den er temmelig stor og vejer 500 gram, men koster til gengæld 200 kr. Dens bedømmelser på edbpriser.dk er ret gode.

Ellers er der også nogle gode fra Thermalright og Zalman på denne side.
Gravatar #3 - Corholio
19. dec. 2007 07:50
Tak for input, Vandfarve

Jeg kan dog ikke rigtigt se at nogle af kølerne er direkte kompatible med mit HD2600XT kort.
Gravatar #4 - MiniatureZeus
19. dec. 2007 08:58
#3 Du skal fandme skynde dig, hvis du skal have den inden jul! Bestil gerne inden kl 12 idag i hvert fald, ellers tror jeg ikke at webshopsne kan garantere det.
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login