mboost-dp1
Skift at processor?
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Hardware
Howdy folks.
Jeg har en forholdsvis gammel CPU (AMD Athlon XP 2600+)
Den kører som de fleste nok ved, kun med lidt over 2GHz. Min kæreste har en noget nyere CPU, Intel P4 3GHz HT et eller andet.
Ville egentlig bare spørge, om det er muligt at sætte hendes CPU over i min, da jeg har brug for ekstra kræfter til en liveperformance om nogle dage. Mener mit bundkort er "L7VTA"
Håber I ka hjælpe. :)
Jeg har en forholdsvis gammel CPU (AMD Athlon XP 2600+)
Den kører som de fleste nok ved, kun med lidt over 2GHz. Min kæreste har en noget nyere CPU, Intel P4 3GHz HT et eller andet.
Ville egentlig bare spørge, om det er muligt at sætte hendes CPU over i min, da jeg har brug for ekstra kræfter til en liveperformance om nogle dage. Mener mit bundkort er "L7VTA"
Håber I ka hjælpe. :)
Nej.
Der er forskelligt antal ben på de to processorer. Så enten skal du igang med en skævbidder eller også skal du ud og investere.
Jeg vil personligt foreslå at du investerer i en ny.
Der er forskelligt antal ben på de to processorer. Så enten skal du igang med en skævbidder eller også skal du ud og investere.
Jeg vil personligt foreslå at du investerer i en ny.
hvis du vælger metoden med skævbidderen skal du lige checke på www.afrotechmods.com først - der er nogle guides
hvis du ikke vælger denne metode, kan du flytte den over ved at flytte både CPU og motherboard - såfremt hendes passer i dit kabinet...
hvis du ikke vælger denne metode, kan du flytte den over ved at flytte både CPU og motherboard - såfremt hendes passer i dit kabinet...
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.