mboost-dp1

Skal sælge min bærbare - er dette en ok pris?

Gå til bund
Gravatar #1 - Malthe-man
29. nov. 2006 14:44
Hej Alle,

Jeg skal have solgt min bærbare. Jeg aner dog ikke hvad der er en fair pris. Hvad siger i? (teksten er en "annonce tekst" jeg har skrevet):

Acer Travelmate 2413WLMi, 1.5 Ghz, Celeron Mobile processor, 1.5 GB ram, 60 GB harddisk. Virklig lækker bærbar med mange ram. 15,4" widescreen, 5x USB porte, indbygget trådløst netværk (b og G), 10/100 Mbit alm. netværkskort, modem, DVD+-RW brænder, 128 mb grafikkort, Windows XP home edition, omkring 1 år gammel. Meget tynd bærbar. Kvitering haves.
Skærmen har bagpå en mindre flænge p.g.a en design fejl (dog ikke noget som betyder noget), venstre piltast er faldet af. Jeg har desuden lidt problemer med strømforsyningen, men computeren kan naturligvis tage strøm. Grundet disse småproblemer er prisen så lav. Nypris ca. 6800 kr. Jeg bruger PC'en daglig uden problemer.
Pris kr. 3.299
Gravatar #2 - svappe
29. nov. 2006 16:15
Personligt synes jeg det virker i overkanten...
Netop pga af fejl og alder..

"problemer med strømforsygningen" - Er det en anden måde at sige den ikke kan køre uden at være koblet direkte på lysnettet?
Gravatar #3 - buch
29. nov. 2006 16:16
2000,- måske hvis du er heldig
Gravatar #4 - Malthe-man
29. nov. 2006 16:29
Nej, men der er en løs forbindelse ved stikket, hvilket betyder at hvis man river for hårdt i adapteren skal man ligge trykke stikket ind igen.
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login