mboost-dp1
Skal lige have hjælp til en Packard Bell bærbar
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Hardware
Jeg står lige og mangler lidt hjælp mht. til en bærbar jeg har fået tilbudt.
For det første. Er Packard Bell noget bøvl at arbejde med eller kan man formatere og installere windows uden problemer som på hvilken som helst dekstop? Jeg har hørt de bruger noget mærkeligt software?
anyways, specs er følgene;
AMD sempron 3000+
50GB HDD
1GB RAM
ATI EXPRESS 200M 128MB
17" widescreen med CrystalBrite eller diamondview som de vel har valgt at kalde det.
Derudover er der vel alt det sædvanlige i, trådløst netkort mm.
Pris 6500,-
- Den er 3 mdr gammel og ser ud som sprit ny. Her er et billede af modellen:
http://www.monitor.si/images/clanki/slika/Packard_...
En lign bærbar. i Fona koster 12.000,- Den har så lidt større HD og en Centrino CPU, men det kan man vel godt undvære til sådan en pris ?
thats all
For det første. Er Packard Bell noget bøvl at arbejde med eller kan man formatere og installere windows uden problemer som på hvilken som helst dekstop? Jeg har hørt de bruger noget mærkeligt software?
anyways, specs er følgene;
AMD sempron 3000+
50GB HDD
1GB RAM
ATI EXPRESS 200M 128MB
17" widescreen med CrystalBrite eller diamondview som de vel har valgt at kalde det.
Derudover er der vel alt det sædvanlige i, trådløst netkort mm.
Pris 6500,-
- Den er 3 mdr gammel og ser ud som sprit ny. Her er et billede af modellen:
http://www.monitor.si/images/clanki/slika/Packard_...
En lign bærbar. i Fona koster 12.000,- Den har så lidt større HD og en Centrino CPU, men det kan man vel godt undvære til sådan en pris ?
thats all
bare til info er der en ligende bærbar til salg i Electric City i denne tid. samme specs som den du har der, bare med 80GB harddisk. prisen er 7999.- Pacard bell kører med et gendannelses system på deres computere hvor der ligger backup på en seperat partition. Den kan selvfølgelig slettes og du kan selv installere en styresystem på den. Der ligger jo som regel en masse ubrugeligt software på maskinerne.
Tak for svaret!
Der kan man bare se.. Ikke så ringe et tilbud fra electric city. Tvivler på de har flere tilbage da tilbudet gik fra d. 27feb. Jeg prøver at give dem et kald.
Der kan man bare se.. Ikke så ringe et tilbud fra electric city. Tvivler på de har flere tilbage da tilbudet gik fra d. 27feb. Jeg prøver at give dem et kald.
Hvis man vælger at købe en Packard Bell maskine, skal man vide at det er et discountmærke, og at prisen og kvaliteten selvfølgelg er derefter. Man kan altså ikke regne med at maskinen bliver ved med at virke, når de 2 års reklamationsret er udløbet...
I øvrigt, hvad skal du med en 17" skærm på en laptop? Den er jo ikke bærbar så!
I øvrigt, hvad skal du med en 17" skærm på en laptop? Den er jo ikke bærbar så!
Det kan jeg hurtigt sige dig.. Skal flytte og har ikke plads til en stationær nogen steder i lejligheden. Og da jeg spiller meget poker skal det være muligt at multitable 4-6 borde på én gang. Det er kun en 17" wide som kan det ordentligt.. :)
#7 Ved du hvilken opløsning den 17" skærm kører?
Det er ikke den fysiske størrelse, men opløsningen der afgør hvor meget du har plads til!
en 17" skærm med 1280x800 eller 1440x900 har MINDRE plads til rådighed, end en 14" på 1400x1050
Det er hul i hovedet bare at gå efter en stor skærm, da det giver en tung og klodset laptop - check hvilken opløsning du får, og se om det er pengene værd!
Det er ikke den fysiske størrelse, men opløsningen der afgør hvor meget du har plads til!
en 17" skærm med 1280x800 eller 1440x900 har MINDRE plads til rådighed, end en 14" på 1400x1050
Det er hul i hovedet bare at gå efter en stor skærm, da det giver en tung og klodset laptop - check hvilken opløsning du får, og se om det er pengene værd!
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.