mboost-dp1

skærm til mobiltelefonudskiftet

Gå til bund
Gravatar #1 - zaio
26. feb. 2006 07:52
Hej min skærm i min mobil er gået i stykker..
nogle der ved hvor man kan finde (brugte eller nye) skærme til en sony ericsson w800i?

på forhånd tak
Gravatar #2 - buch
26. feb. 2006 09:45
du skal have fat i sådan en fætter her så http://www.mytrendyphone.dk/shop/productinfo.asp?i...

og denne side burde kunne hjælpe dig med at udskifte skærmen selv http://www.uselessinfo.pwp.blueyonder.co.uk/SEdism...
Gravatar #3 - amokk
27. feb. 2006 01:14
er der ikke stadig garanti på den? den model er da ik så gammel igen?
Gravatar #4 - buch
27. feb. 2006 06:18
#3 gætter på den er flækket, synes aldrig jeg har hørt om en defekkt mobil skærm?
Gravatar #5 - zaio
27. feb. 2006 09:50
fra november.. skærmen er i stykker...
ligepludselig virkede den ikke(der er nogle underlige streger på skærmen... tror jeg kom til at side på den
Gravatar #6 - MiniatureZeus
27. feb. 2006 10:03
Start dog med at gå ned i butikken hvor du har købt den og klag... og hvis du har sat dig på den, så find på en eller anden forklaring som holder...
Gravatar #7 - amokk
27. feb. 2006 10:48
Du kan altid argumentere med at de har solgt dig et produkt som var skrøbeligt osv osv.

Check hvad der står i manualen ang. advarsler om brugen osv.
Og LAD VÆRE med at sige at du har gjort én af de ting der står i manualen at man ikke skal
Gravatar #8 - <3Thinkpads
1. mar. 2006 18:52
Surprise, en mobil som er skrøbelig..! Men gå ned i butikken og sig den er gået i stykker og du ikke ved hvordan det er sket, har behandlet den ordenligt etc. Den eneste som kan ske, er at du får en regning fra telecare eller teleservice på 150kr. Men hvis du er heldig, så fixer de den. En tftskærm knækker ikke sådan lige af sig selv, men skærmen kan jo selvfølgelig have en løsconnector eller fejl på selve skærmen

Telecare og Teleservice ved for det meste godt hvordan en telefon som er blevet mishandlet ser ud.
Gravatar #9 - zaio
3. mar. 2006 08:12
skærmen er ikke knækket, men nederst på skærmen kan jeg se lidt
Gravatar #10 - amokk
3. mar. 2006 09:39
#9 gå nu bare ned til forhandleren og bed om at få den repareret!
Gravatar #11 - <3Thinkpads
3. mar. 2006 19:28
Her må jeg give amokk ret, kom i gang!:) Det er en cool mobil, du kan ikke leve med sådan en fejl uanset hvad:)
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login