mboost-dp1
Sapphire Atlantis Radeon 9500
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Hardware
Jeg har lige købt mig en ny computer. Desværre går den ned, hvis jeg prøver at spille bare lidt krævende spil som Hitman 2, SoF 2 el. lign. Den kan heller ikke gennemføre en 3dMark test, hverken 03 eller 02SE. Windows XP hævder at det skyldes grafikkortet, hvilket jeg også tror da problemet kun opstår i 3D-spil. Min computer består af: AMD Athlon XP 2400+ på et Asus A7V8X bunkort og føromtalte Sapphire Atlantis Radeon 9500 med 128 mb DDR-ram. Jeg har prøvet at geninstallere driveren, både Catalyst 3.0 og 3.1 mange gange, jeg har prøvet at geninstallere Windows 2 gange, jeg har prøvet at sætte en ekstra strømforsyning til (den jeg har nu er på 340 watt, men jeg har haft den + 300 watt ekstra i) og jeg har prøvet at sætte ekstra køling på. Intet af det hjælper. Hvad skal jeg gøre??
Eksra køling på hvad?, mener du en blæser mere i kabinettet?
Tjeck eventuel om blæseren på grafikkortet kører.
Tjeck eventuel om blæseren på grafikkortet kører.
#1 tror du har et problem med grafikkortet, hvis du har mulighed for det, kan du jo prøve at udskifte det med et andet og se hvordan det så ser ud. Eller sæt kortet i en anden maskine du ved virker. :)
har haft et GeForce2 64MB som jeg fik leveret med et stykke TAPE siddende i blæseren. Det tog mig lidt tid at finde ud af, at det var der fejlen lå.
har haft et GeForce2 64MB som jeg fik leveret med et stykke TAPE siddende i blæseren. Det tog mig lidt tid at finde ud af, at det var der fejlen lå.
Jeg har nøjagtigt samme problem med det samme grafikkort. Den genstarter når jeg prøver at køre en 3dmark test. Så mit forslag er at du skulle tage og kontakte stdedet hvor du har købt grikkortet og så muligvis få pengene tilbage.
#5 problemet skyldes i dit særlige tilfælde udelukkende at du er i familie med Gud, han er ikke kompatibel med microsoftprodukter.
og hvis du endelig beslutter dig for at gå til forhandleren, vil jeg i stedet for at "kontakte stdedet hvor du har købt grikkortet", anbefale dig at kontakte stedet hvor du har købt grafikkortet, det hjælper en hel del at den mand der tager sig af sagen kan forstå hvad du snakker om.
og hvis du endelig beslutter dig for at gå til forhandleren, vil jeg i stedet for at "kontakte stdedet hvor du har købt grikkortet", anbefale dig at kontakte stedet hvor du har købt grafikkortet, det hjælper en hel del at den mand der tager sig af sagen kan forstå hvad du snakker om.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.