mboost-dp1

ruter

Gå til bund
Gravatar #1 - asger_ss
9. jan. 2006 21:43
jeg skal til at købe trådløs ruter, det vigtigste er rækkevidde og stabilitet, kan i anbefale nogle?
Gravatar #2 - amokk
9. jan. 2006 21:48
Gravatar #3 - DUdsen
9. jan. 2006 22:09
#2 jeg har en linksys WTR54g hvilket godt nok er en lidt ældre og mere primitiv router end #2 nævner men mht til stabilitet lader den ikke til at have problemer mht til række vidde tør jeg ikke postulere ret meget.
Gravatar #4 - amokk
9. jan. 2006 23:31
Asus routeren jeg linker til, har samme chipset (dvs CPU osv.) som Linksys WRT54G, forskellen er, at den også har USB2 porte som giver en del flere muligheder...

rækkevidden kan forbedres kraftligt på alle WLAN routere ved at købe en ordenlig antenne og skrue på
Gravatar #5 - asger_ss
10. jan. 2006 07:30
okay hvilken antenne skulle man så købe hvis det var? har arbejdet lidt med wtr54g og den rækker kun lige langt nok så den hopper ad indimellem
Gravatar #6 - dannyfb
20. jan. 2006 21:54
Jeg har også WRT54G fra Linksys med modificeret FW. Det wireless LAN kører perfekt og er ret stabilt. Nu er lejligheden heller ikke så stor :)

Man får virkelig mange funktioner for få penge.
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login