mboost-dp1
router problemer
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Hardware
Hej
jeg har en server, som skal være tilgængelig udefra, det er en mindre web-, mail-, teamspeak- og ftp server.
alt virker udefra, bortset fra min ftp server, jeg har så prøvet forskellige ting for at fejl søge, og er kommet til den Konklusion, at det må være min router (linksys BEFSR41 V3)
som er problemet.
alt virker nemlig hvis jeg går helt uden om routeren.
er der nogen af jer som kender til ftp problemer med denne model?
kender i evt. til en god billig router hvor nat funktionen fungere uden problemer?
/jahej
jeg har en server, som skal være tilgængelig udefra, det er en mindre web-, mail-, teamspeak- og ftp server.
alt virker udefra, bortset fra min ftp server, jeg har så prøvet forskellige ting for at fejl søge, og er kommet til den Konklusion, at det må være min router (linksys BEFSR41 V3)
som er problemet.
alt virker nemlig hvis jeg går helt uden om routeren.
er der nogen af jer som kender til ftp problemer med denne model?
kender i evt. til en god billig router hvor nat funktionen fungere uden problemer?
/jahej
ja (selvfølgelig) har jeg åbnet portene, jeg har åbnet både port 20 og 21, og det hele er forwarded rigtigt, skriver jo også at de andre ting virker, så derfor undlod jeg at skrive at det var gjort i teksten.
/jahej
/jahej
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.