mboost-dp1

Rengøring af TFT skærm.

Gå til bund
Gravatar #1 - sKIDROw
29. aug. 2004 18:49
Overskriften siger vist det hele.
Hvad må jeg og hvad må jeg ikke bruge, til at gøre en TFT skærm ren med?
Gravatar #2 - ZOPTIKEREN
29. aug. 2004 19:05
Konc. svovlsyre. Husk jo større koncentration des bedre :P

Linket her siger alt:
http://pex.newz.dk/forum/item/28933/

Til indlæg 3 i tidligere debat.
Det siger vel også sig selv at de kluden skal være hårdt opvredet. Sidst jeg så dem kostede 3 styks 20kr i bilka.
Gravatar #3 - wizax
30. aug. 2004 07:24
1) Find en (ren) fnugfri klud, der IKKE ridser, Microfiber klude er optimale, servietter er IKKE gode.

2) Vrid kluden MEGET godt op i almindeligt vand, man kan hvis bydende nødvendigt bruge en mild opløsning med et mildt (op)vaskemiddel.

3) Sluk skærmen først, det er ikke nødvendigt at slukke PC'en (Doh).

4) Undlad at trykke på skærmen, genstridige pletter kan man komme til livs ved at gnide dem gentagne gange, stadig uden at trykke på skærmen.
Gravatar #4 - sKIDROw
2. sep. 2004 19:04
#3 wirax

Nice!.. :)
Thx
Gravatar #5 - FISKER_Q
5. sep. 2004 07:24
#4 Og husk hvis du taber kaffe i dit tastatur, skal den slukkes ASAP og så skal du vente i 24 timer.

Hvis du er heldig virker maskinen stadigvæk :P

At rengøre sin fladskærm har kørt på tv3's leasy(gode tips) kampagne) i et par dage nu.

Kan stadigvæk ikke stoppe med at grine når helvede går løs ved at man taber kaffe i sit keyboard, for det meste skulle de knapper jo være isoleret fra de elektriske ledere.

Gravatar #6 - The-Lone-Gunman
5. sep. 2004 19:02

Alle ved da at CPU'en sidder i tastaturet... ;)
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login