mboost-dp1

Radeon 9600

Gå til bund
Gravatar #1 - ustrup
8. jun. 2004 12:27
Hej Alle sammen.
Jeg Har lige købt en ATI Radeon 9600 med 256 Mb Ram og glædede mig sku rigtig meget til at komme hjem og teste det men til min forbløffelse lagger Counter Strike ! Min Fps svinger sindsyg meget! Den kører perfekt i alle andre spil men ikke cs desvære :/
Er der Andre der har haft det problem og måske har en løsning så vile jeg blive meget glad.
Gravatar #2 - amokk
8. jun. 2004 22:57
tror sgu ik der er nogen der gider hjælpe dig når du skriver så lidt om hvilket system du kører med osv
Gravatar #3 - The-Lone-Gunman
8. jun. 2004 23:48

Det ville være rart hvis du ville la' vær' med at dobbeltposte tråde.

Det er pænt træls, og det inbyder mig ikke ligefrem til at hjælpe dig...
Gravatar #4 - Gruesome
9. jun. 2004 03:31
Bliver nødt til at lege troll her:

CS er og bliver noget slamkode. De gamle betaversioner kørte glimrende, men som tiden gik krævede det mere og mere. Klart at der er sket væsentlige grafiske forbedringer osv., men når et spil som UT2k4 kører flydende med mit GeForce 2 Pro og så Counter-Strike præsterer at kræve det dobbelte maskinkraft af mit nuværende udstyr (det er hvad jeg har fået at vide af 'eksperterne') så er der sgu noget i vejen.

Mit råd er: Find noget andet at spille. Evt. bare til HL2 og CS2 kommer og så kan du jo så håbe på de har fundet en vej ud af de håbløse performance problemer.
Gravatar #5 - amokk
10. jun. 2004 00:10
efter steam er kommet skulle det køre en del mere smooth... ikke perfekt men uden de uderlige ting som skete i den gamle HL/CS
Gravatar #6 - Gruesome
10. jun. 2004 03:23

Nu er det begrænset hvor meget HL/CS jeg selv spiller (bliver til lidt andre mods nogen gange), men de venner jeg har der spiller det brokker sig da netop over det er Steam? Nu betatestede jeg selv steam for et par år siden da det lige var ved at komme igang og der kørte det ganske glimrende (havde da sine fejl, men var jo også en meget tidlig version).
Gravatar #7 - amokk
10. jun. 2004 20:31
tror de største problemer med steam er overbelastning af serverne, man havde nok ikke regnet med at der ville komme sådan et load på dem fra dag ét, i hvert fald var det ofte i starten at det var umuligt eller meget langsomt at connecte eller downloade...

men ellers kører steam sgu mere stabilt, ikke noget med at det crasher eller fucker lyden op når man får en ICQ besked eller lign.
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login