mboost-dp1

Råd og vejledning til ny computer!

Gå til bund
Gravatar #1 - tazimn
2. apr. 2008 20:00
Hej Alle sammen!

Søger lidt feedback på denne computer!

http://www.shg.dk/kundecenter/cart_ext.asp?id=MUAZ...

- Er der noget der ikke virker sammen.

- Er det bedre at købe en Quad, eller er de 4 kerner overflødige med hensyn til spil..?

- Grafikkortet.. er det godt nok eller kan det gøres bedre for samme beløb eller mindre..?

- Er den i det hele taget god til prisen eller kan det gøres bedre for samme pris..

Tak for hjælpen!

Med Venlig Hilsen
Kenn Thorsen
Gravatar #2 - tazimn
3. apr. 2008 18:19
Anyone..?!
Gravatar #3 - kimx
3. apr. 2008 18:59
Umiddelbart ser det meget godt ud, men du får nok mere ud af at læse de snart mange tråde der er at finde om netop dette emne.
Gravatar #4 - tazimn
3. apr. 2008 19:20
Okay..

Har læst og læst og læst..

I virkeligheden er det vel bare et spørgsmål om overbevisning..

Mit helt store problem/spørgsmål er om det kan sammen..

Men det kan jeg forstå at det kan..

Så tak for hjælpen
Gravatar #5 - Kim9900
4. apr. 2008 12:34
Vil lige gøre dig opmærksom på et lille problem med den CPU du har valgt. Jeg bestilte en den 12-3 hvor der stod at den ville blive leveret den 24-3 hvilket efterhånden er langtid siden. De har nu udsat den 5 gange og leveringsdatoen er nu blevet sat til 22-5 hvilket er en del længere tid, end der blev sagt til at starte med. Med det sagt, så jeg søgt lidt på nettet og er nu kommet til den konklusion, at den har været så populær at den er blevet revet væk fra leverandørene og at den ikke er til at opdrive i DK. så hvis du vil have dit system lige nu (eller i løbet af en uge) så tror jeg du skal finde en ny CPU :)
Gravatar #6 - tazimn
4. apr. 2008 12:43
#5..

Tak for oplysningen... Jeg har dog valgt Bulk af den cpu... den har de d. 15-4.. så ikke så lang ventetid..

Desuden skal bilen til service, så det er bliver først til maj at den bliver købt..! :D
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login