mboost-dp1
Problemer med install af liteon brænder 52x24x52
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Hardware
Jeg har et gult udråbstegn over mit brænder ikon under Windows install hardwear. Er der nogen der kan hjælpe mig med at få skidtet til at virke????????
Hvis du dobbeltklikker på brænderen, står der en fejlmeddelelse. Den kan vi også godt bruge. Den vil nemlig sandsynligvis fortælle hvad fejlen er. :-)
Ja jeg tror jeg har formået alt hvad XP formåer i den retning. Jeg har slettet den og gen install den et utal af gange, jeg har søgt efter driver alle steder, men alle siger at XP skal havde de driver der skal bruges, det er frygtelig "træls" at det ikke virker. <STRONG>HJÆLP HJÆLP HJÆLP HJÆLP HJÆLP HJÆLP !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!</STRONG>
Her er hvad Microsoft har at sige:
Code 28
The drivers for this device are not installed (Code 28). To reinstall the drivers for this device, click Reinstall Driver Solution button: Reinstall Driver This code means the device was not installed completely. To resolve this issue, follow the recommended solution. If that does not work, try removing the device from Device Manager and using the Add New Hardware wizard to redetect it. You may need to obtain updated drivers if the error still occurs.
Code 28
The drivers for this device are not installed (Code 28). To reinstall the drivers for this device, click Reinstall Driver Solution button: Reinstall Driver This code means the device was not installed completely. To resolve this issue, follow the recommended solution. If that does not work, try removing the device from Device Manager and using the Add New Hardware wizard to redetect it. You may need to obtain updated drivers if the error still occurs.
<STRONG>Reanil</STRONG>, min computer er desværre en ældre 600 mhz med 512 mb ram, men derfor skulle den da sagtens kunne køre med denne brænder, dette problem er sgu ved at drive mig til vanvid. Gode råd & hint's modtages gerne.
har du jumpet den korrekt?
ps fuck drivere og bios opgradering har intet med et at gøre entet er dit board defekt eller din brænder dit kabel eller også er din windows fucket
ps fuck drivere og bios opgradering har intet med et at gøre entet er dit board defekt eller din brænder dit kabel eller også er din windows fucket
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.