mboost-dp1

Problem med wireless router og internet og FTP

Gå til bund
Gravatar #1 - skast
18. feb. 2005 12:12
Halløj!

Så er den gal, sidder med et møg hamrende irreterende problem!!

Har sat en wireless router op der hvor jeg bor til leje, men når jeg bruger FTP programmer har den med at lukke forbindelsen... Så skal jeg nedenunder og resette både router og kabelmodem!!

skal siges at jeg bor i England!!

Routeren er en Linksys BEFW11S4 med nyeste firmware

problemet forkommer tit, og for det meste når jeg bruger FTP.. Nogengange gør den det, andre gange er der slet ingen problem.. Jeg har prøvet forskellige FTP programmer, DMZ, forwarding og alt det pis!! Nogen der ved hvad det kan skyldes ville jeg være mægtig taknemmelig!!

Kører hverken proxy server eller noget som helst..
Forbindelsen både til WAN og LAN ryger, dvs. jeg skal genstarte både Router og kabelmodem før jeg kan få ny IP og komme på Internettet igen..

Hvis jeg bare genstarter routeren kan jeg få fornyet IP´n men ikke internetforbindelse..

Er det min router???

Vh Bo
Gravatar #2 - Norton
18. feb. 2005 17:07
Sikkert fejl 40
Gravatar #3 - skast
18. feb. 2005 21:39
Fejl 40?
Gravatar #4 - Klok
20. feb. 2005 08:19
#2: Ikke særligt hjælpsom. Tror du ikke det var bedre hvis du blot holdt mund, hvis det er alt du har at sige?

#3: Fejl 40 betyder at fejlen sidder 40 cm. fra skærmen. F.eks. http://www.guld.dk/vores/01.php
Gravatar #5 - Norton
22. feb. 2005 17:11

Du hjælper heler ikke meget :D
Gravatar #6 - skast
24. feb. 2005 13:18
Ok, det kunne selvfølgelig være mig som var fejlen!! Det er derfor jeg stille spørgsmålet herinde!!

Det er min opfattelse at folk herinde har noget mere styr på edb end jeg har!!

Mit problem er dog stadig ikke løst, det er en "bug", og der er endnu ikke nogen som har kunne komme med en god forklaring på hvad der kan være fejlen.. Da det sker så "radom" som det gør..

Tænker at udbyderen måske har noget med det at gøre...

Kan man evt. finde en virtual ftp klient, fra en hjemmeside.. og bruge sådan en!!??
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login