mboost-dp1
Printerkort?
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Hardware
Jeg er den lykkelige ejer af et asus p5w dh bundkort. Har imidlertidig fået en printer (som i gratis), der kun har den klassiske parallelprinterport, hvilket mit bundkort ikke har. Kan man få et "printkort" eller lignende der retter op på problemet? Det skal ikke koste alverden, da det bedre ville kunne betale sig at købe en ny printer så...
På forhånd tak :)
På forhånd tak :)
Nogen der ved hvor man kan få et sådant? Har søgt lidt på edbpriser. Det er en gammel laserprinter, tror ikke der er meget at gøre mht. at få sat den til usb.
Anyway: Det er en HP laserjet 1200.
#3: søger lidt på edbpriser efter sådan en fætter.
Anyway: Det er en HP laserjet 1200.
#3: søger lidt på edbpriser efter sådan en fætter.
Altså vi har sådan en Laserjet 1400ix fra '98 (eller ca der om kring) og den virker fint med sådan en olieboreplatform :)
anyways så købte jeg vores i fona til 35 kr for et par år siden, og sikker på at du kan finde den på nettet et sted også :)
anyways så købte jeg vores i fona til 35 kr for et par år siden, og sikker på at du kan finde den på nettet et sted også :)
Noget i denne stil evt.? http://www.edbpriser.dk/Products/Listprices.asp?ID...
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.