mboost-dp1
Powermac G5 -> Wintendo
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Hardware
Jeg kan ikke sige meget anden end mishandling og blasfemi >:-( :
http://www.overclockers.com/tips1133/
Han kender vist ikke til virtual desktop
http://www.overclockers.com/tips1133/
Han kender vist ikke til virtual desktop
(sync-1.01; andy; I'm just doing my job, nothing personal, sorry)
Aha ... det var Steve Jobs der gjorde det ?!
Kanon joke iøvrigt =)
Aha ... det var Steve Jobs der gjorde det ?!
Kanon joke iøvrigt =)
Jeg ved ikke hvem der er dummest?!
Forældre som køber en G5 til deres søn, som ønsker sig en dell, eller sønnen som bygger den om til en PC for ikke at skuffe forældrene?
Jeg ville sgu ikke være bange for at sige det ligeud at jeg ikke kunne bruge den til en skid, hvis nogen forærede mig en mac...
#1 hvorfor køre windows på en mac, hvis det kan gøres på en PC?
Forældre som køber en G5 til deres søn, som ønsker sig en dell, eller sønnen som bygger den om til en PC for ikke at skuffe forældrene?
Jeg ville sgu ikke være bange for at sige det ligeud at jeg ikke kunne bruge den til en skid, hvis nogen forærede mig en mac...
#1 hvorfor køre windows på en mac, hvis det kan gøres på en PC?
#læs artiklen inden du kommenterer
han ville køre winxp... og der er ingen grund til at have en mac hvis man vil køre PC software
synes virkelig det er sørgeligt at forældre kan købe en "computer" til 20000 kr, uden at sikre sig at det er den som sønnen ønsker, eller at sønnen over hovedet kan bruge den
han ville køre winxp... og der er ingen grund til at have en mac hvis man vil køre PC software
synes virkelig det er sørgeligt at forældre kan købe en "computer" til 20000 kr, uden at sikre sig at det er den som sønnen ønsker, eller at sønnen over hovedet kan bruge den
@amokk
hmm har du læst artiklen??? Han skriver jo selv at det var en joke, og at han ikke havde fået computeren i virkeligheden!!!
Min kommentar i #5 var til at du skrev at du/man ikke kan bruge en mac til noget. Men lad nu det ligge, jeg mente egentligt ikke det helt store med det...
hmm har du læst artiklen??? Han skriver jo selv at det var en joke, og at han ikke havde fået computeren i virkeligheden!!!
Min kommentar i #5 var til at du skrev at du/man ikke kan bruge en mac til noget. Men lad nu det ligge, jeg mente egentligt ikke det helt store med det...
det er stadig strengt at gøre det, hvad ville du sige hvis der var nogen der tog indmaden ud af dig og fyldte dig ud med dele fra en hund
#9 Omvendt er det squ lige så sørgeligt, at en unge, der ønsker sig en Mac med en okay grafisk front til unix, får en pc med et lortesystem af en anden verden, altså hvis man nu synes det, og skal bruge det her lorte system, der evt. hurtigt bloates med registry lort, og andet godt som interessante vira, kun for at undgå at skuffe en far, der er yder support for det her lorte system.
Err, altså den kan da gå begge veje.
"...Jeg ville sgu ikke være bange for at sige det ligeud at jeg ikke kunne bruge den til en skid, hvis nogen forærede mig en mac..."
Jeg ville squ heller ikke være bange for at sige det ligeud, at jeg ikke kunne bruge den til jackshit, hvis nogen forærede mig en spand med windows på...
Har en i forvejen. Har brugt win2k og xp siden de blev lanceret, godt til spil. Stabilt, ja, men røv kedeligt og irriterende, og står for det meste i vejen, når man skal lave noget. Hvor fanden har MS samlet deres usability eksperter op, i deres kantine?
Nå men den spand fik da Linux. Enhver med flair for tech og operativ systemer, plus lidt nørdet selvrespekt, kører da noget, der har sine rødder i *nix.
Err, altså den kan da gå begge veje.
"...Jeg ville sgu ikke være bange for at sige det ligeud at jeg ikke kunne bruge den til en skid, hvis nogen forærede mig en mac..."
Jeg ville squ heller ikke være bange for at sige det ligeud, at jeg ikke kunne bruge den til jackshit, hvis nogen forærede mig en spand med windows på...
Har en i forvejen. Har brugt win2k og xp siden de blev lanceret, godt til spil. Stabilt, ja, men røv kedeligt og irriterende, og står for det meste i vejen, når man skal lave noget. Hvor fanden har MS samlet deres usability eksperter op, i deres kantine?
Nå men den spand fik da Linux. Enhver med flair for tech og operativ systemer, plus lidt nørdet selvrespekt, kører da noget, der har sine rødder i *nix.
#10 kan godt forstå din holdning... men nu var historen bare at drengen ønskede sig en x86 PC (helst Dell) og fik en kæmpe stor dyr mac, som han ikke turde sælge pga. sine forældre... DET er det sørgelige...
Men uanset hvad, har hver sin smag... Jeg forstår ikke rigtig det fede ved MacOS sammenlignet med Windows, vil du da mene der er mere usability i at have 1 knap i stedet for 2-4, osv?
Men uanset hvad, har hver sin smag... Jeg forstår ikke rigtig det fede ved MacOS sammenlignet med Windows, vil du da mene der er mere usability i at have 1 knap i stedet for 2-4, osv?
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.