mboost-dp1

Plamager på TFT skærm

Gå til bund
Gravatar #1 - MiniatureZeus
12. mar. 2008 14:12
Hej,
Har lige opdaget, at der på min kærestes bærbar (en Dell Latitude D510) er tre store plamager i det nederste venstre hjørne.
Plamagerne overlapper hinanden.
For et kvarter siden blev der spildt omkring 1 dl rød saftevand over den, men det blev hurtigt tørret, men det er jo nok det, som er sivet ind under skærmen, og så rendt ned af, da pcen blev tørt neden under.

Er der nogen der ved, hvordan man får sådan noget væk, eller er det bare too bad?
Gravatar #2 - MiniatureZeus
12. mar. 2008 14:14
Skal lige siges, at når skærmen er slukket kan man ingen ting se.
Gravatar #3 - tgr
12. mar. 2008 14:30
shake it like a polaroid picture!
Gravatar #4 - Xill
15. mar. 2008 00:29
.. jeg har prøvet at have et lille dyr til at kravle rundt bag det første lag plast på min skærm, men da det døde faldt det ned i bunden af skærmen.

men saftevand er nok ikke så nemt at slippe af med . ..
Gravatar #5 - MiniatureZeus
15. mar. 2008 09:15
#4 Det meste af det, er faktisk forsvundet nu...Ligner det er fordampet?! nu mangler jeg bare lige at have skyllet tastaturet, så det er til at bruge igen, har bare ikke fået fat i den rigtige skruetrækker :-/
Gravatar #6 - 3214N
18. mar. 2008 13:43
Det plejer nu at være ganske alm. stjerne skruer på de Dell'er - Der sidder 2 under top-dækslet på en D620 fx. På D630 er der så 3 skruer.
Men tastaturet er lige til at pille af på dem.

Men jeg kender dog ikke D510, er den meget anderledes?

/3214n.
Gravatar #7 - MiniatureZeus
18. mar. 2008 18:11
Nej, er ik speciel svært: http://support.dell.com/support/edocs/systems/latd...

Problemet er bare, at jeg ikke har den rigtige skruetrækker... Altså størrelse...
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login