mboost-dp1
Plamager på TFT skærm
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Hardware
Hej,
Har lige opdaget, at der på min kærestes bærbar (en Dell Latitude D510) er tre store plamager i det nederste venstre hjørne.
Plamagerne overlapper hinanden.
For et kvarter siden blev der spildt omkring 1 dl rød saftevand over den, men det blev hurtigt tørret, men det er jo nok det, som er sivet ind under skærmen, og så rendt ned af, da pcen blev tørt neden under.
Er der nogen der ved, hvordan man får sådan noget væk, eller er det bare too bad?
Har lige opdaget, at der på min kærestes bærbar (en Dell Latitude D510) er tre store plamager i det nederste venstre hjørne.
Plamagerne overlapper hinanden.
For et kvarter siden blev der spildt omkring 1 dl rød saftevand over den, men det blev hurtigt tørret, men det er jo nok det, som er sivet ind under skærmen, og så rendt ned af, da pcen blev tørt neden under.
Er der nogen der ved, hvordan man får sådan noget væk, eller er det bare too bad?
#4 Det meste af det, er faktisk forsvundet nu...Ligner det er fordampet?! nu mangler jeg bare lige at have skyllet tastaturet, så det er til at bruge igen, har bare ikke fået fat i den rigtige skruetrækker :-/
Nej, er ik speciel svært: http://support.dell.com/support/edocs/systems/latd...
Problemet er bare, at jeg ikke har den rigtige skruetrækker... Altså størrelse...
Problemet er bare, at jeg ikke har den rigtige skruetrækker... Altså størrelse...
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.